’Kalbini sev’e odaklandı, 2 milyar Euro’ya yöneldi

Güncelleme Tarihi:

’Kalbini sev’e odaklandı, 2 milyar Euro’ya yöneldi
Oluşturulma Tarihi: Ocak 09, 2008 00:00

Dünyanın yaklaşık 150 ülkesine 150 milyon tüketiciye farklı markalarıyla ulaşan Unilever, kalp sağlığının desteklenmesine yönelik geliştirilmiş olan kalp sağlığı markası Becel ile dünya çapında kampanya başlattı.

Dünyada 1.2 milyar Euro ciroya ulaşan Becel’de ciro hedefi 2 milyar Euro’ya çıktı. Unilever Gıdadan Sorumlu Pazarlama Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin, "Becel kalp sağlığı konusuna büyük önem veriyor ve dünyadaki kalpleri daha sağlıklı hale getirmek için çalışıyor. "Kalbini Sev" kampanyasıyla dünyadaki ve Türkiye’deki ölümlerin bir numaralı nedeni olan kalp hastalığına karşı herkese kalbini sev çağrısında bulunuyoruz. Kampanyamız aracılığıyla kalp ve damar hastalıklarına dikkat çekmeyi ve herkesi motive amaçlıyoruz. Türkiye’de margarinin kolestrolü artırdığı yönünde yanlış bir kanı var. Oysa margarinler bitkisel yağlardan üretilir ve bitkisel yağların kolestrolü artırmadığı kanıtlanmıştır. Biz toplumumuzda oluşan bu yanlış kanıyı düzeltmek için gerekirse kapı kapı gezeceğiz" diye konuştu. Kampanyaya "Gönüllü Elçi" olarak destek veren sanatçı Demet Akbağ ise genç yaşta alınacak önlemlerle engellenebilecek bir hastalıkla mücadele etmenin önemine değinerek, "Ben de kampanyanın kamuoyunda fark edilmesi için buradayım. Becel’in Kalbini Sev kampanyasını destekliyorum" diye konuştu.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!