Ferre mağazayla geliyor, defile sözünü de tutuyor

Güncelleme Tarihi:

Ferre mağazayla geliyor, defile sözünü de tutuyor
Oluşturulma Tarihi: Nisan 01, 2007 00:00

Herald Tribune’nin aralık ayında İstanbul’da düzenlediği Lüks Konferansı’nda İstanbul’a bir kez daha hayran olan 63 yaşındaki İtalyan modacı Gianfranco Ferre, verdiği defile sözünü tutuyor.

Mediasa bünyesindeki Fashion TV’nin ’Fashion TV Moda Ödülleri Töreni’nde Gianfranco Ferre’nin koleksiyonları tanıtılacak. Gianfranco Ferre, Lüksk Konferansı’nda "Türkiye Roma, Bizans ve Osmanlı’yı kapsayan çok derin bir kültüre sahip. Doğu ve batının birbiri içinde eridiği bu noktada koleksiyonlarımı tanıtabilirim" demişti. Ferre böylece hem sözünü tutmuş hem de markanın lansmanını yapmış olacak. Mediasa Yönetim Kurulu Başkanı ve Demsa Group Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Demet Sabancı Çetindoğan, Ferre’yi getirmekten mutlu olduklarını söyledi.

CITIY’S’DE İLK MAĞAZA: Nişantaşı’nda Gülaylar Group’un yaptığı City’s alışveriş merkezinde ilk Gianfranco Ferre mağazasını açacaklarını belirten Demet Sabancı Çetindoğan, "İlk mağaza ekim ayında açılıyor. Şu anda kesinleşen mağazalar arasında İstinye Park ve Ankara’yı sayabilirim" dedi. Gianfranco Ferre, Lüks Konferansı’nda İstanbul’a ve sahip olduğu lüks potansiyeline hayran kaldığını belirterek mağaza açma niyetlerine değinmişti.

MODAYI TEŞVİK EDİYORUZ: Demet Sabancı Çetindoğan, "Moda sektörüne emekleriyle, yatırımlarıyla ve en önemlisi bu işe gönüllerini koyarak başarılı çalışmalar yapmış kişileri takdirle anmak, yüreklendirmek ve bir sonraki nesile de örnek olmak amacıyla bu organizasyona karar verdik" sözleriyle ’Fashion TV Moda Ödülleri’ni düzenleme sebeplerini açıkladı.

EN ÇOK İZLENEN KANALLARDAN: Fashion TV dünyanın en çok izlenen üçüncü televizyon kanalı olarak 300 milyon haneye ulaşıyor. Türkiye’de sosyal mekanlarda bulunan plazma televizyonların yüzde 98’inde Fashion TV açılıyor. Eylül 2006’da fashiontv Türkiye haklarının Mediasa’ya geçtiğini hatırlatan Çetindoğan ’sosyal hayatın en çok izlenen kanalı’ sloganıyla yola çıktıklarını söyledi.

MODAYA ÖNCÜLÜK EDİYORUZ: Çetindoğan şöyle konuştu "Fashion TV moda sektörüne öncülük ediyor. Dünya modasını anında Türk modasıyla buluşturuyoruz. Moda sektörü çok geniş kapsamlı. Tekstilci, makyajcı, moda tasarımcısı, kuaför, fotografçı, manken ve daha birçok alanda bu işle ilgilenenler fashiontv izleyerek trendler hakkında bilgi ediniyor."

90 MİLYON YTL CİRO: 2006 yılını hedefler paralelinde geçirdiklerini hatırlatan Demet Sabancı Çetindoğan "2007’de yeni mağazalarla birlikte ciroda yaklaşık yüzde 40-50’lik bir büyüme bekliyoruz. 2006 ciromuz 60 milyon YTL iken 2007 beklentimiz 85-90 milyon YTL" dedi.

D&G ile Just Cavalli markalarını da getiriyor

DEMET Sabancı Çetindoğan, Türkiye’ye getirmeyi planladıkları yeni markalar arasında D&G ile Just Cavalli’nin bulunduğunu da söyledi. Yeni açılan ve açılacak alışveriş merkezlerinin bu büyümeyi desteklediğine değinen Çetindoğan, "Şu anda Türkiye’de olmayan yeni bir çok markayı da önümüzdeki dönemlerde göreceğiz. Ancak bu rekabette finans, lojistik, gerçekten marka değeri olan ve trendleri hızlı takip eden firmalar ayakta kalabilecek" dedi.

Yıl sonunda mağaza sayısı 85’e ulaşacak

MOTHERCARE
, Guess, Laura Ashley, Fornarina, Gerard Darel, Etam, Colours & Beauty, Conbipel markalarını Türkiye’ye getiren Demsa Group’un şu anda toplam 65 mağazası olduğunu belirten Demet Sabancı Çetindoğan, alışveriş merkezlerinin açılış tarihlerine göre yıl sonunu 80 ya da 85 mağaza ile kapatacatlarını söyledi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!