En yaratıcı moda fuarı Bread&Butter’dan üç haber

Güncelleme Tarihi:

En yaratıcı moda fuarı Bread&Butter’dan üç haber
OluÅŸturulma Tarihi: Temmuz 30, 2005 00:00

Aslında Bread&Butter’lar demeliydik, çünkü bu yaz iki tane Bread&Butter düzenlendi. Ä°lki 8-10 Temmuz’da Barcelona’daydı, ikincisi 22-24 Temmuz’da Berlin’de. Her ikisini de yaklaşık 50 bin kiÅŸi ziyaret etti. Dünyanın en önemli moda fuarları arasında yer alan ve sıradışı bakış açısıyla diÄŸer fuarları reddeden Bread & Butter’dan önümüzdeki sezona ait bir dolu tüyo ile döndük.1 Nike, ÅŸalvar, takım elbise, papyon yaptı Barcelona’daki Nike stantları, spor giyimin dünyadaki gidiÅŸ yönünün bir habercisiydi. 2006 ilkbahar koleksiyonunu iki ayrı stantta sundu. Stantlardan biri futbol kültürünün etkisiyle tasarlanan Nike’ın teknoloji odaklı ürünlerine ayrılmıştı. DiÄŸer stantta ise Nike marka takım elbiseler, papyonlar ve kol düğmeleri vardı. Nike Skate & Golf etiketiyle satılacak bu ürünler ÅŸimdilik yalnızca Japonya’da piyasaya sürülecekmiÅŸ. Nike’ın kadın koleksiyonu ise fuar alanının dışında bir partiyle tanıtıldı. 2006 ilkbahar-yaz kadın koleksiyonundaki giysiler, teknolojik özelliklerini korurken farklı kesimleri ve detaylarıyla ÅŸaşırtıcıydı. Asimetrik kesimli ceketler, kısa ÅŸalvarlar, sırtı açık bluzlar, mini jean etekler ve korse efektli bustiyerler Nike kadınını hiç olmadığı kadar seksi gösteriyordu. Gelelim önümüzdeki yazın ayakkabılarına. Koleksiyon üç ana bölümden oluÅŸuyor. Nike Sprint Sister adlı temada orta ve kısa mesafe koÅŸu ayakkabıları var. 28 farklı desenden üretilen ayakkabılar zarafet ile sporu birlikte sunuyor. Nike Zoom Blazer High temasında ise 70’li yılların efsane basketbol ayakkabısı Zoom Blazer geri dönüyor. Teknolojik özelliklerinin yanı sıra, yenilenmiÅŸ modelleriyle yılın en hit ayakkabılarından birisi olmaya aday. Hem de ÅŸu an erkekler kadar kadınları da heyecanlandıracak kadar çekici. Son temanın adı Nike Shox Rival. Åžehirli kadının, stilini korurken rahatlığından da ödün vermeme arzusu dikkate alınarak tasarlanan Shox Rival, tabanındaki minik kolonlar sayesinde ayağın gün boyu konforlu olmasını saÄŸlıyor. Michael Johnson’un altın ayakkabısından Shawn Crawford’un Atina’da giydiÄŸi ayakkabısına kadar uzanan bir dönemin çizgilerini yansıtan ayakkabı, renk tutkunları için çok seçenek sunuyor. 2T-Box milli olduTürkiye’nin muzır markası T-Box bu yıl ilk defa Berlin’de düzenlenen Bread&Butter’a katıldı. Ãœrünlerinden ambalajına, iletiÅŸim dilinden felsefesine kadar sıradışı ve orijinal duruÅŸu ile Avusturalya ve Papua Yeni Gine’de bile tüketicilerle buluÅŸan T-box, bütün dünyadan insanların katıldığı Bread&Butter’da en çok ilgi çeken stantlardan biriydi. T-box, fuardaki standında ‘sokak modası’ konseptiyle ilgi çekti. Fuar boyunca, ‘Arnavut Kaldırımı’ zemin üzerinde kurulan ‘T-box Tepesi’ndeki ürünler, ziyaretçilere hediye edildi. Fuarın son gününde ‘T-box Tepesi’ eridi ve böylece stant kendi kendini yok etmiÅŸ oldu. Ayrıca ziyaretçileri stanta çekmek için bir zincir mektup dağıtıldı. Mektuptaki davetkar cümleler şöyle: T-Box standının önünde 4,5 dakika durursanız aklınıza moda dünyası için devrim yaratacak bir fikir gelecek. 4 kiÅŸiye T-Box’dan bahsederseniz iki dakika içinde hayatınızın aÅŸkına rastlayacaksınız. Bu mektubu yırtarsanız iki dakika boyunca tepenizde kara bulutlar gezecek. 3 Mavi Jeans Akdenizli olduÄŸumuzu kanıtladı Fuara kabul edilen ilk Türk markası Mavi Jeans her sezon birbirinden çarpıcı stantlara imza atıyor. Bu sezonki Mavi standı Türkiye’nin de Akdenizli bir ülke olduÄŸunu herkese gösterdi. Dekor mavi-beyazdı. Köşelerde saksı saksı mor begonviller vardı. Stant duvarlarını Türkiye’nin sahil kasabalarından manzaralar, tekneler ve balıkçı fotoÄŸrafları süslüyordu. Mavi Jeans’in 2006 ilkbahar-yaz koleksiyonu da tamamen Akdeniz esintileri taşıyor. Ä°smi Maviterian. Åžile bezi benzeri el iÅŸi örgüler, soft renkler, ipek elbiseler ve birbirinden iddialı jeanlerden oluÅŸan koleksiyon yine çok konuÅŸulacak. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!