Jolly Tur’a yılın markası ödülü

Jolly Tur’a yılın markası ödülü

NİSAN 2016’da İstanbul Gelişim Üniversitesi’nin öğrencileri tarafından ‘En İyi Turizm Şirketi’ olarak seçilen Jolly Tur, Mayıs ayında bir ödül daha kazandı.

Haberin Devamı

Jolly Tur, bu yıl 3.’sü düzenlenen Mersin Altın Palmiye Ödülleri kapsamında ‘Yılın Markası’ ödülüne layık görüldü. Jolly Tur’un aldığı ödül kapsamında 7 milyon 290 bin 888 oy kullanıldı.  Ödülün takdim edildiği Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Vardar, milyonlarca kişinin oyuyla ‘Yılın Markası’ olarak seçilmelerinden büyük bir onur duyduklarının altını çizdi. Mert Vardar, şöyle konuştu: 

GELECEĞE YATIRIM

Mersin Altın Palmiye Ödülleri’nde ‘Yılın Markası’ olarak Jolly Tur’u seçen milyonlarca kişiye teşekkür ediyoruz. 29 yıl boyunca yaptığımız gibi hedeflerimizi ve stratejilerimizi belirlerken sadece Jolly Tur markasına değil, turizm sektörünün geleceğine de yatırım yapmayı ana yöntemlerimizden biri olarak belirledik. Turizm sektörü açısından sıkıntılı bir yıl olan 2016’da da bundan vazgeçmedik. Dünyanın en önemli yatırım bankasıyla kurduğumuz ortaklık, dijital alanda yaptığımız ses getiren işbirlikleri ve sıkıntılı bir döneme rağmen turizme maksimum katkı sağlayabilmek için büyüttüğümüz hedefler ve geliştirdiğimiz kapsamlı projeler ile kampanyalar; bu yöndeki çalışmalarımızdan birkaçı. Bu ödülü, 29 yıldır bizi tercih eden sayısı milyonları aşan misafirlerimiz adına da aldığımı belirtmek isterim.”

Haberle ilgili daha fazlası: