Elif Arıcan: Hedef kitleyi analiz ettik

Güncelleme Tarihi:

Elif Arıcan: Hedef kitleyi analiz ettik
Oluşturulma Tarihi: Haziran 04, 2018 22:48

İLETİŞİM çalışmalarında yaratıcılığın önemine dikkat çeken Atasay Kurumsal İletişim Direktörü Elif Arıcan, şöyle konuştu: “Atasay çok köklü bir kurum geleneğine sahip olmasının yanı sıra yeniliğe, değişime, dönüşüme çok açık bir marka. Bu sebeple iletişim çalışmalarımızda hedef kitlemizin içgörülerini doğru analiz ederek çağın dinamizmine uygun, genç, yaratıcı projelerimizi özgürce uyguluyoruz. ‘Tak Sana Yakışanı’ kampanyamız da daha önce hiçbir kategoride uygulanmamış, benzeri olmayan, vurucu, oyunbozan bir strateji, oldukça yaratıcı, fark yaratan bir kampanya. “Tak Sana Yakışanı” kampanyamız markamızı güncelin, en yeni trendlerin ve gençleşme kavramının peşinden giderek yeni bir kimliğe kavuşturdu. Türkiye’nin en köklü markalarından Atasay olarak, 80 yılı aşan tarihimizde hep yaratıcı, sektöre ilham veren işlere imza attık. Bu dönüşüm süreci öncesinde de reklam ajansımız TBWA ile Disruption çalıştayı yaptık. Mesajlarımız, logomuz ve reklam filmimiz yapmak istediğimiz şeyi yaratıcı bir şekilde çok güzel ifade ettik.”

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Atasay çok köklü bir kurum geleneğine sahip olmasının yanı sıra yeniliğe, değişime, dönüşüme çok açık bir marka.  Bu sebeple iletişim çalışmalarımızda hedef kitlemizin içgörülerini doğru analiz ederek çağın dinamizmine uygun, genç, yaratıcı projelerimizi özgürce uyguluyoruz. ‘Tak Sana Yakışanı’ kampanyamız da daha önce hiçbir kategoride uygulanmamış, benzeri olmayan, vurucu, oyunbozan bir strateji, oldukça yaratıcı, fark yaratan bir kampanya.

“Tak Sana Yakışanı” kampanyamız markamızı güncelin, en yeni trendlerin ve gençleşme kavramının peşinden giderek yeni bir kimliğe kavuşturdu. Sadece özel günlerin değil, her günün markası olmak, yeni nesli heyecanlandırmak hedefiyle kurguladığımız bu kampanyada, yaratıcı bir dilde kadınlara her şeyi “kafaya takmamaları”nı, tek bir kadın prototipi olmadığını, her kadının özel olduğunu anlatarak “tak sana yakışanı” diyoruz.

Haberin Devamı

Elif Arıcan: Hedef kitleyi analiz ettik

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

Hürriyet Gazetesi tarafından bu yıl 15. kez düzenlenen ve reklam sektöründe fark yaratan kampanyaları değerlendiren Kırmızı Ödülleri bütün iletişim dünyası adına çok önemli. Reklam sektörünün en prestijli organizasyonlarından birisi olan Kırmızı Ödülleri’nde değer gören projelere imza atmak sözkonusu projeler/kampanyalar için bir referans niteliğinde. Biz markalara hedef kitleye doğru mesajla, doğru tonda ulaştığımızı, büyük emek vererek ortaya koyduğumuz projelerimizin amacına ulaştığını gösteriyor. Biz de bu yıl Atasay ‘Tak Sana Yakışanı’ kampanyamızla büyük ödül olan ‘Kıpkırmızı’ dahil olmak üzere 4 farklı kategoride ödülü kucakladık. Geçtiğimiz yıl dönüştürdüğümüz genç, anı yakalayan, yüzü geleceğe dönük yeni Atasay marka DNA’sıyla birebir örtüşen ‘Tak Sana Yakışanı’ kampanyamızın başarısının Kırmızı Ödülleri’nde “Kıpkırmızı” ödülü, “En İyi Reklam Müziği / Jingle”, kendi kategorisinde “En İyi Online Reklam Filmi”, “En İyi Kampanya” kategorilerinde takdir görmesinden gurur duyuyoruz.

Haberin Devamı

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli?

Türkiye’nin en köklü markalarından Atasay olarak, 80 yılı aşan tarihimizde hep yaratıcı, sektöre ilham veren işlere imza attık. Bu dönüşüm süreci öncesinde de reklam ajansımız TBWA ile Disruption çalıştayı yaptık. Mesajlarımız, logomuz ve reklam filmimiz yapmak istediğimiz şeyi yaratıcı bir şekilde çok güzel ifade ettik. Tak Sana Yakışanı da klişe sektör reklam filmlerinden çok farklı dili olan, manifesto niteliğinde bir reklam filmi oldu. 2017 sonunda açıkladığımız marka dönüşümümüz ve Tak Sana Yakışanı kampanyamız kurumsal kültürümüzün bir ürünü. Dolayısıyla Kırmızı Ödülü’nü Atasay olarak almak ve bir anlamda bu kurum kültürünün takdir ediliyor olmasından mutluluk duyuyoruz. Sektörümüz için referans niteliğindeki Kırmızı Ödülleri’nde ödül alıyor olmak bizleri daha başarılı, yaratıcı işler yapmak için cesaretlendiriyor.

BAKMADAN GEÇME!