Bora Usal: Yaptığımız işin vazgeçilmez öğesi; yaratıcılık ve ayrışmak

Güncelleme Tarihi:

Bora Usal: Yaptığımız işin vazgeçilmez öğesi; yaratıcılık ve ayrışmak
Oluşturulma Tarihi: Haziran 07, 2018 22:58

OMO Marka Müdürü Bora Usal; "Reklam filmlerimizde ürünün becerilerini öne çıkaran çamaşır kategorisine farklı bir bakış açısı sunuyoruz. Bu anlamda yaratıcılık geri kalandan ayrışmak ve bir adım öne çıkmak için yaptığımız işin en vazgeçilmez öğesi" açıklamasında bulundu.

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?   Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

OMO olarak tam 15 yılı aşkın süredir “Kirlenmek Güzeldir” felsefesiyle anne ve babalara çocuk gelişiminde deneyimlere ve keşfederek öğrenmeye yer vermeleri için ilham vermeye çalışıyoruz. Geçtiğimiz yıl bu çatı altında başladığımız, oldukça ses getiren ve bu yıl da “Çocukla Çocuk Ol” çağrısıyla sürdürdüğümüz #anıbiriktir kampanyamız, modern zamanların en iyi marka hikayelerinden biri olan “Kirlenmek Güzeldir”in devamı niteliğinde.

Reklam filmlerimizde ürünün becerilerini öne çıkaran çamaşır kategorisine farklı bir bakış açısı sunuyoruz. Bu anlamda yaratıcılık geri kalandan ayrışmak ve bir adım öne çıkmak için yaptığımız işin en vazgeçilmez öğesi.

Haberin Devamı

Yaratıcılığı ve hep daha iyisini yapmayı teşvik eden, sektörün prestijli ödüllerinden Kırmızı Ödülleri’nin de reklam sektörünün gelişimi açısından büyük önem taşıdığını düşünüyorum.

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği  takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli? 

Öncelikle bir reklamveren olarak bu ödüle layık görülmek yaptığımız işin ve verdiğimiz kararların ne kadar doğru olduğunun bir ispatı. Öte yandan bizi her seferinde daha iyisini aramak, daha iyisini istemek ve daha iyisini yapmak konusunda da teşvik ediyor.

Kırmızı Ödülleri gibi yarışmaların reklamda yaratıcılık konusunda teşvik edici olduğunu düşünüyor  musunuz? 

Kesinlikle evet. Çünkü böylesine prestijli bir ödül için rekabet etmek sektördeki herkesin daha iyi çalışmalar ortaya koymak ve yaratıcılığın sınırlarını zorlamak için çalışmasını sağlıyor.  

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!