Alışveriş cumhuriyeti

Güncelleme Tarihi:

Alışveriş cumhuriyeti
Oluşturulma Tarihi: Eylül 01, 2016 22:20

Boyner Grubu, 3 yıldır üzerinde çalıştığı yeni markası ‘Wepublic’in ilk mağasını 20 milyon dolarlık yatırımla Akmerkez’de açtı. 4 katlı 8 bin metrekarelik mağazada kaydıraktan dev zürafa heykeline kadar birçok şaşırtıcı özellik bulunuyor. Wepublic markasından ilk yıl 120 milyon lira ciro beklediklerini söyleyen Cem Boyner, “Hedefimiz bu formatı Avrupa ve Amerika’ya taşımak” diye konuştu.

Haberin Devamı

BOYNER Grubu’nun 2013 yılından bu yana üzerinde çalıştığı yeni markası ‘Wepublic’ Akmerkez’de ilk mağazasını açtı. Akmerkez’deki Beymen mağazasının yerine açılan Wepublic için baştan aşağıya her şey değişti. 2016 yılında yaşanan olumsuz olaylara rağmen Boyner Grubu mağazanın açılışını da ertelemedi. Akmerkez’de 4 katta 8 bin metrekarelik alana yayılan 20 milyon dolarlık yatırımla hayata geçen mağazada 520 markanın ürünleri var. Türkiye’nin en eğlenceli mağazası diyebileceğimiz mağaza ziyaretçilerini şaşırtacak özelliklere sahip.

ŞAŞIRTAN MAĞAZA
Mağazanın 4’üncü katından aşağıya WuHuu kaydırağından inmek mümkün! Markalar arasında dolaşırken karşınıza gerçek boyutta bir zürafa heykeli çıkıyor, mağazanın gün ışığını yansıtan “skylight” tavanı AVM atmosferini değiştirmiş. Wepublic’te 100’ün üzerinde marka Türkiye’ye ilk kez geliyor. Bu markaların dışında mağaza içinde soluk alınacak ortamlar da yaratılmış. Petra Cafe ve Chado Tea, Giano Chocolate, Water Bar, iPAD Zone, şarj alanı gibi yerler de var. Akmerkez’in içinde dolaşırken kendinizi Wepublic içinde buluyorsunuz, çünkü mağazanın Akmerkez içinde kapısı yok. Ancak isteyenler Akmerkez’in dışından da mağazaya giriş yapabiliyor.

HEDEF YURTDIŞI
Boyner Grup Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Cem Boyner, Beymen’in Zorlu Center’da açılan dev mağazasından sonra Akmerkez’de “çok eğlenceli, karnaval gibi bir mağaza açacağım” demişti. 3 yıl üzerinde çalışan Wepublic’le Boyner, perakende sektöründeki yenilikleri bu kez Akmerkez’de hayata geçirmiş oldu. Terör olayları, saldırılar ve 15 temmuz darbe kalkışmasından sonra planlarını değiştirmeyen Cem Boyner, Wepublic’in açılışıyla ilgili olarak da,”İş insanları olarak bize düşen sorumluluk, yatırım yapmak için şartların iyileşmesini beklemek yerine yatırım yaparak şartları iyileştirmektir. Wepublic’i sektörümüzün fark ve değer yaratan denemelere en çok ihtiyaç duyduğu bir zamanda açtığımız için mutluyum. Hedefimiz ilk iki sezon tecrübesinin hemen sonrasında yurtdışına, özellikle de Avrupa ve Kuzey Amerika coğrafyasına bu formatı taşımak olacak. Boyner Grup olarak, yabancı ortaklarımızla birlikte Türkiye’nin geleceğine duyduğumuz inançla, inovasyon ve yatırıma devam edeceğiz” yorumunu yapıyor. Cem Boyner’in Wepublic’ten ilk yıl beklediği ciro 120 milyon lira.

TOPLAM 520 MARKA VAR
Wepublic’te Türkiye’deki müşterilerin merakla beklediği Club Monaco, All Saints, Free People gibi Türkiye’ye yeni gelen markalar var.  

Wepublic’te kadın, erkek giyim, aksesuar alanları dışında ev ve hediyelik bölümleri ile yeni teknolojik aksesuarların satıldığı bölümler de var.  

Wepublic’in mimarisinde Universal Design Studio, HMKM ve Gökhan Avcıoğlu’nun imzası var.  

Mağazada 200 kişi çalışıyor. Toplam 520 marka var. 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!