18 Aralık’tan itibaren tüm mağdurların sorunu çözülecek: Göçük kalmayacak

Güncelleme Tarihi:

18 Aralık’tan itibaren tüm mağdurların sorunu çözülecek: Göçük kalmayacak
Oluşturulma Tarihi: Aralık 06, 2017 12:20

JAPON Honda tarafından Gebze’de üretilen yeni Civic Sedan modeli ile ilgili olarak uzun zamandır süren bir sıkıntı ve tartışma vardı.

Haberin Devamı

Problem araçların tavanı taşıyan arka sütununda, yani C sütunu diye bilinen bölümde oluşan eziklerden kaynaklanıyor. Yani hiç dış bir etken olmadan aracın üzerinde ezikler ve göçükler meydana geliyor. Bunun üzerine harekete geçen ancak bir sonuç alamayan Honda mağdurları son çare olarak geçtiğimiz hafta Beştepe’de Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreter Yardımcısı Metin Kıratlı ile görüşüp gerekli bilgileri paylaşmıştı. Bende 27 Kasım’da konuyu ‘Beştepe’de göçük zirvesi’ başlıklı yazımla gündeme getirmiştim.

İŞTE O AÇIKLAMA
Bugün Honda Türkiye’den yaşanan sorunun çözüldüğüne ilişkin açıklama geldi. Açıklamada şunlar yer aldı:
“Hâlihazırda kullanımda olan bazı Honda Civic FC5 modeli araçların C sütununda yaşandığı iddia edilen sınırlı sayıdaki, küçük kaporta göçükleri hakkında incelemeler yapılmış, ilgili araçların fabrika çıkışlarında hiçbir sorunu olmadığı, gerek teknik ekiplerimizce, gerekse bağımsız ve tarafsız otoritelerce yapılan test ve incelemelerle kayıt altına alınmıştı. Ancak yine de bu konuda tarafımıza yapılan sınırlı sayıdaki başvuruları “iyi niyet çerçevesinde” karşılamak ve son derece önem verdiğimiz müşteri memnuniyetini sağlamak adına bir mini onarım süreci başlatıyoruz.

18 Aralık’tan itibaren tüm mağdurların sorunu çözülecek: Göçük kalmayacak


Haberin Devamı

18 Aralık 2017 pazartesi gününden itibaren bu konuda tarafımıza başvurmuş olan tüm tüketicilerimiz “randevu esaslı” olarak yetkili servislerimize davet edilecek ve söz konusu mini onarım gerçekleştirilecektir. Randevu ile yapılacak onarım işleminin süresi her araç için 1 iş günü olacaktır. İlgili köşenizde andığınız Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreter Yardımcısı Sayın Metin Kıratlı Bey de üst düzey yöneticilerimiz tarafından ziyaret edilerek konu hakkında bilgilendirilmiştir. Bu konuya göstermiş olduğunuz yakın ilgi ve hassasiyet için Honda Türkiye olarak teşekkür ederiz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!