‘Ses’ getiren birleşme

Güncelleme Tarihi:

‘Ses’ getiren birleşme
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 26, 2017 22:51

DENTSU Aegis Network, Türkiye’nin önde gelen dijital ajanslarından SesliHarfler’i satın aldı.

Haberin Devamı

SesliHarfler, Dentsu Aegis Network’ün global dijital ajansı Isobar’la birleşecek ve “SesliHarfler–Linked By Isobar” olacak. Bu birleşme ile SesliHarfler, Isobar’ın globaldeki 45 pazar ağına erişim sağlayabilecek. 2006 yılında Görkem Uraz ve Özgür Karaçak tarafından kurulan ve FMCG, otomotiv, telekom ve enerji gibi birçok sektöre hizmet veren SesliHarfler, “P&G, Nestle, EnerjiSa, Mondelez, Philip Morris” gibi müşterilerine 50 kişilik ekibiyle bütünleşik dijital pazarlama çözümleri sunuyor.

Ajansın uzun yıllara dayanan müşteri odaklı hizmet felsefesi lokal ve uluslararası birçok ödülle de tescillenmiş durumda. Türkiye’deki internet erişiminin 48 milyonu bulduğu bir dönemde SesliHarfler’in Isobar’la birleşmesi, dijital endüstrideki kritik dönemece denk geliyor. Satın almanın ardından, SesliHarfler kurucu ortağı ve CEO’su Özgür Karaçak ve diğer kurucu ortak ve Yönetim Kurulu Başkanı Görkem Uraz Isobar Türkiye’nin gelişimine liderlik edecek. Isobar Global CEO Jean Lin, “SesliHarfler’in yaratıcılık konusunda oldukça güçlü bir itibarı, önemli müşterileri ve tecrübeli bir yönetim ekibi var. SesliHarfler’in Isobar’a katılması bizim işlerimiz, markalarımız ve insanların hayatlarını dijitalin yaratıcı bir şekilde kullanılmasıyla değiştirme hedefimizle de son derece uyumlu. Mevcut Isobar ekibiyle birlikte, Türkiye’deki dijital pazarın gelişmesine büyük katkı sağlayacak” dedi. SesliHarfler Kurucu Ortağı Özgür Karaçak, “İnsanlara ve müşterilerine bağlılık konusunda bizimle aynı değerlere sahip olan olan Dentsu Aegis Network ve Isobar ailesinin bir parçası olmaktan dolayı son derece mutlu ve heyecanlıyız” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!