En şanslı genel müdür

Güncelleme Tarihi:

En şanslı  genel müdür
Oluşturulma Tarihi: Kasım 27, 2016 20:58

FRANSIZ Citroen’in Türkiye pazarında güçlü bir oyuncu olma hedefine ulaştıracak yeni model atağının ilk oyuncusu olan yeni C3 geçtiğimiz hafta tam da ÖTV artışının yaşandığı dönemde satışa sunuldu.

Haberin Devamı

Ancak büyük bir şans sonucu ÖTV artışı yeni C3’ün fiyatlarını etkilemedi. Böylece Türkiye’de yeniden atağa kalkmaya hazırlanan Citroen derin bir nefes aldı. Sektör için karışık bu dönemde biranda en şanslı yönetici olarak dikkat çeken Citroen Türkiye’nin Genel Müdürü Bahattin Tatoğlu, “Şu aşamada daha az hasarlı atlattığımızı söyleyebilirim. Ama kur ve vergi artışı öyle bir ortam yarattı ki ortalık yatışmadan, diğerlerinin reaksiyonlarını görmeden bir şey söylemek zor. Eğer kurlar bu seviyede kalırsa yeni C3’ün üst opsiyonları da ÖTV artışından etkilenecek” dedi. Yeni C3 ile Türkiye’deki pazar paylarını yüzde 2.8’den yüzde 3.5’e çıkarma hedefleri olduğunu belirten Bahattin Tatoğlu şu mesajları verdi:

KAMERA İLE BİR İLK

“Citroen global vizyonu gereği dünya genelinde en çok tavsiye edilen ilk üç otomotiv markasından birisi olmayı, yüzde 30 daha fazla global satış elde etmeyi ve konfor anlamında da referans alınan bir marka olmayı hedefliyor. Bu hedefe paralel olarak Türkiye’de de ritmimize geri dönüyoruz ve pazar payımızı yüzde 3.5-4 bantlarına çıkartmayı planlıyoruz. Türkiye pazarında güçlü bir oyuncu olma hedefine ulaştıracak yeni model atağımızın ilk oyuncusu olan yeni C3 modelimizle B segmentindeki en iddialı seçeneklerden birini sunuyoruz. Türkiye’de en fazla tercih edilen, yıllık 150-160 bin adetlik satışa sahip olan B segmentinde yeni C3’le pazar payı alarak iddiamızı artıracağız. Yeni Citroen C3’te yer alan entegre kamera sistemi sektörde bir ilk. Mobil entegrasyon çözümleri sunan bu sistem sayesinde kaza anları, acil durumlar ve yolda karşılaşılan ilginç görüntüler kayıt altına alınabiliyor. Kaza anını otomatik olarak kayıt altına alan bu sistemin sigorta poliçelerinde artı bir avantaj sağlayıp sağlamadığı konusunda da çalışmalarımız sürüyor. Önümüzdeki süreçte her 6 ayda bir yeni bir modeli satışa sunarak Türkiye pazarında 10 yıl önce başardığımız sıçramanın benzerini 2016 sonundan itibaren gerçekleştirmeye başlayacağız.”

Haberin Devamı

YENİ C3 52 BİN 250 TL

CITROEN Türkiye Genel Müdürü Bahattin Tatoğlu, 3’üncü nesil C3’ü Türkiye’de 1.2 litre PureTech ve 1.6 litre BlueHDi motor seçenekleri ile 52 bin 250 TL’den başlayan fiyatlarla tüketici ile buluşturduklarını belirterek, “Yeni modelden 2016 yılının sonuna kadar 600 adet, 2017’de ise 4 bin 500 adet satış hedefledik. Citroen markası olarak 2016 yılını 28 bin adet satışla kapatacağız. 2017 yılı hedefimizi ise  yeni C3’ün de katkısıyla 30 bin adetlik satış olarak öngörüyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!