En lüks üstsüz

Hürriyet Haber
17.04.2016 - 20:11 | Son Güncelleme:

Mercedes'in otomobil dünyası tarafından merakla beklenen yeni otomobili S-Serisi Cabriolet haziran ayında Türkiye’de satışa sunulacak.

İlk kez mart ayında Cenevre’de dünyaya tanıtılan S-Serisi’nin üstü açılabilen ‘Cabriolet’ versiyonunun Türkiye’de en ‘alt’ modelinin yaklaşık 800 bin liradan satışa sunulması, en üst modeli AMG S 65’in fiyatının ise 1 milyon lirayı aşması bekleniyor. 2016 yılını üstü açık modellerde atılım yılı olarak ilan ederek, 1971 yılından beri ilk kez 4 kişilik lüks üstü açık modellerini yollara çıkaran firmanın yeni S -Serisi Cabiolet modeli  markanın tüm konforuna ve akıllı klima sistemi sayesinde bir sedanın sıcaklığına sahip. Yeni S Sınıfı Cabriloet’in V8 motorlu 335 ve 455 beygirlik S-500 modelinin yanısıra, AMG olarak da her ikisi de V8 motorlu 430 ve 535 beygirlik S 63 4MATIC ayrıca V12 motorlu 463 ve tam 630 beygirlik bir ‘rüya’ olan S 65 modeli mevcut. Tüm bu modellerin bir özellikleri de, V8 ve V12 motorlarına ragmen, benzin tüketimlerinin 100 kilometre de 6.8 ile 17.1 arasında çok da yüksek seviyelerde olmaması.

GIULIETTA 10 YILLIK REKOR GETİRECEK

ALFA Romeo’nun kompakt sınıfta yer alan Giulietta modeli yenilendi. İlk kez Cenevre Otomobil Fuarı’nda boy gösteren yeni Giulietta, yeni motor ve şanzıman seçeneklerinin yanı sıra farklı donanım paketleriyle 95 bin TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Tasarımında Giulia modelinden izler taşıyan yeni Giulietta, 1.6 litre hacimli ve 120 beygir güç üreten JTDM turbo dizel motorlu ve TCT otomatik şanzımanıyla 100 km’de ortalama 3.9 litrelik yakıt tüketim değeriyle de ön plana çıkıyor. Alfa Romeo Türkiye Marka Direktörü Türker Gürtekin, “Alfa Romeo 2016-2020 yılları arasında çok sayıda yeni modeli yollara çıkarmayı planlıyor. Bu yeni modellerin ilk ürünlerinden biri ise yenilenen Giulietta oldu. 2001 yılından bu yana Tofaş çatısı altında temsil edilen Alfa Romeo markası olarak yeni dizel otomatik kombinasyonlu Giulietta modelimizin etkisiyle bu yıl 1500 adetlik satışa ulaşarak geçtiğimiz yıla göre yüzde 50’ye yakın büyüme hedefliyoruz. 2016 yılı hedefimize ulaştığımızda markanın Türkiye’deki son 10 yılının en iyi satış sonuçlarına imza atmış olacağız.” dedi.



EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı