Süvari Giyim Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Coşkun, “Bu ürünümüz erkeklerin çok önemli bir sorununu ortadan kaldıracak. Yaklaşık 4 santimetre kadar genişleyebilen bir pantolon ürettik” dedi. Coşkun Grup’a ait Süvari markası olarak hazır giyimde çok sayıda inovatif proje yaptıklarını söyleyen Ahmet Coşkun, “2009’da mağazalarımızın metrekarelerini 2 katına çıkardık. Satışlarımızda yüzde 174’lük artış yakaladık. Ciromuz da yüzde 114 yükseldi. Grup şirketimizin 2010 yılı hedefi 70 milyon
dolar ciro” dedi. Süvari Genel Müdürü FaAtih Coşkun da yeni ürün şöyle anlattı: “Daha önce gömlekten ayrı yaka bedeni tasarlamıştık. Kravat olmasa da dik durabilen yaka geliştirdik. Yeni inovasyon’umuz ise esnek belli pantolon ve kemer. Gün boyunca bel ölçümüz değişebilir. Çünkü
yemek yeriz, bazen fazla kaçırırız, hareket ederiz, eğiliriz, kalkarız. Süvari Innovative’in yeni ürünü bu pantolon ve kemer 4 cm’ye kadar esneyebiliyor.”