VISA, Avrupa’da 21 ülkede aynı anda yürütülecek yeni reklam kampanyasıyla tüketicileri günlük alışverişlerde kart kullanmaya çağıracak. ’Her Günün Keyfini Yaşa’ temasıyla yürütülecek kampanya, Visa Avrupa’nın uzun vadeli hedefi olan, günlük alışverişlerde nakit yerine kart kullanımını teşvik etmeye destek verecek biçimde tasarlandı. Visa Avrupa Başkanı ve CEO’su Hans van der Velde, kampanyaya ilişkin şunları söyledi: "Visa’nın büyük ve özel alışverişlerde size yardımcı olduğunu zaten biliyorsunuz. Hatırlatmak istediğimiz, Visa kartlarının hayatı keyiflendirecek günlük alışverişler için de kullanılabildiği. Bu, sabah aldığınız ilk kahve, öğleden sonra kendinizi şımartmak için aldığınız bir parça çikolatalı pasta veya akşam arkadaşlarınızla beraber izleyeceğiniz bir
sinema bileti olabilir." Televizyon, yazılı medya, satış noktası ve online medyada sürdürülecek yeni kampanyanın ilk aşaması bir yıl sürecek.