Unilever Türkiye’de 1 milyar dolara ulaştı

Güncelleme Tarihi:

Unilever Türkiye’de 1 milyar dolara ulaştı
Oluşturulma Tarihi: Şubat 11, 2006 00:00

OMO, Lipton, Dove, Knorr gibi markaların üreticisi olan Unilever, Türkiye operasyonlarında 2005 yılında hedefi olan 1 milyar dolarlık ciroyu yakaladı. Unilever’den yapılan açıklamaya göre, dünyada 2005 yılı cirosunu 39.6 milyar Euro, kárını ise yüzde 25 büyüterek 5.3 milyar Euro olarak açıklayan şirket, Türkiye’de YTL bazında yüzde 20, dolar bazında ise yüzde 27 büyüdü. Açıklamada, "Unilever, Türkiye’nin içinde bulunduğu Asya ve Afrika bölgesinde lider konumda olan markalarının satışlarını, tüketici beklentileri doğrultusunda yüzde 9 oranında artırdı. Türkiye, ürün yelpazesine eklenen yeni varyantlarla, Omo markası ve yeşil çay ve bitkisel çay kategorilerine adım atan Lipton’le bölgede dikkat çekerek yenilikçi ülkeler arasında yer aldı" denildi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!