Türkiye’nin performansı artacak

Güncelleme Tarihi:

Türkiye’nin performansı artacak
Oluşturulma Tarihi: Nisan 06, 2016 23:24

Geçen yıl Indesit’i satın alarak Türkiye pazarına giren Whirlpool, Hotpoint markasıyla büyüyecek. Şirket 3 yılda mağaza sayısını 500’den 800’e çıkarmayı, Manisa’daki fabrikanın da kapasitesini artırmayı planlıyor.

Haberin Devamı

Bu yıl ürün yelpazesini genişletecek firma, lahmacun pişiren mikrodalga fırından en sessiz çamaşır makinesine kadar yeni ürünleri pazara sunacak.
Antalya’da bayilerle bir araya gelen Whirlpool Corporation Başkan Yardımcısı Juan Carlos Puente, Türkiye’nin bulunduğu coğrafyada sahip olduğu potansiyelle öne çıktığını ifade ederek, “Whirlpool kültüründen getirdiklerimizi, Indesit kültürü ile harmanlayarak liderliğimizi devam ettirecek ve işi zenginleştirecek yeni bir şirket kültürü oluşturmayı hedefledik. Bu coğrafyada Türkiye’yi daha yüksek performanslı ülkelerden biri haline getirmek istiyoruz. Türkiye için 5 yıllık planımız var. Bu plan içinde kısa vadade tüm yatırım ve planlarımız Hotpoint üzerine. Hotpoint markasını daha da büyüteceğiz. Uzun vadede Whirpool’u da eklemeyi düşünüyoruz“ dedi.

Haberin Devamı

FABRİKA BÜYÜYECEK

Juan Carlos Puente, Manisa’daki fabrikalarının şirket için çok önemli olduğunu belirterek, “Türkiye çok stratejik bir pazar. O yüzden Türkiye’de üretim yapmaya önem veriyoruz. İhracat ve Türkiye’deki satış için de kapasitemizi artırmak ve yeni üretim hatları eklemek için Manisa’daki fabrikalara yatırım yapmaya devam edeceğiz” diye konuştu. 6 global markası bulunan şirketin Türkiye Ülke Direktörü Gabriele Esposito, “300 yeni Hotpoint mağazası yaklaşık 1000 kişilik istihdam yaratacak” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!