Türkiye bir ‘değişim ustası’

Güncelleme Tarihi:

Türkiye bir ‘değişim ustası’
Oluşturulma Tarihi: Ekim 06, 2014 21:32

TÜRKİYE’nin yeni logo ve sloganının tasarımcısı uluslararası Saffron Marka Danışmanlık’ın Kurucusu CEO’su Jacob Benbunan, “Türkiye çok fazla değişim yaşadı. Bugün endüstri ve iş dünyasındaki durumuna baktığınızda Türkiye’nin bir ‘değişim ustası’ olduğunu görürsünüz. Ne tür bir değişim olursa olsun, Türkiye onda ustalaşmayı başarmıştır” dedi.

Haberin Devamı

Benbunan, ülke markalaşması üzerine çalışırken işlenen her konunun o ülkenin tarihi ile ilgili olması gerektiğini belirterek, Türkiye’nin Mezopotamya’da, medeniyetin doğduğu topraklarda kurulduğunu söyledi. Artık Türkiye’den ihraç edilen ürünlerde “Made in Turkey” yerine “Turkey Discover the Potential” logosunun kullanılacağını anımsatan Benbunan, logonun 10 kişilik bir ekip ve 1.5 yıllık çalışmayla belirlendiğini söyledi. Benbunan, Mayıs ayında da Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından düzenlenen bir çalıştayla projenin, Türkiye’deki iş adamları, akademisyenler ve gazetecilerle paylaşıldığını hatırlattı.

SON 10 YILA BAKTIK

İş dünyasıyla yapılan toplantıların ardından ilk önce “değişim ustası-master of change” konseptinin ortaya çıktığını söyleyen Benbunan, şöyle devam etti: “Türkiye çok fazla değişim yaşadı. Bugün endüstri ve iş dünyasındaki durumuna baktığınızda Türkiye’nin bir ‘değişim ustası’ olduğunu görürsünüz. Ne tür bir değişim olursa olsun, Türkiye onda ustalaşmayı başarmıştır. Bu ‘değişim ustası’ konseptini aklımızda tutarak Türkiye’nin son on yılda ne gibi değişimler yaşadığına baktık. Türkiye’nin herkesin bilmediği çok fazla potansiyeli olduğunu gördük. ”

Türkiye bir ‘değişim ustası’





Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!