Turkcell’den ‘Katma Değer’ merkezi

Güncelleme Tarihi:

Turkcell’den ‘Katma Değer’ merkezi
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 10, 2005 01:22

Turkcell, katma değerli servislerin geliştirilmesi ve yönetilmesi amacıyla ‘Katma Değerli Servisler Yönetimi’ adıyla yeni bir fonksiyon oluşturdu.

Turkcell’den yapılan açıklamada, söz konusu yönetimin şirketin katma değerli hizmetler pazarına daha etkin biçimde odaklanması, hem ana fonksiyonu olan seste, hem de ses dışı servislerde gelirlerinin daha da geliştirilmesi amacıyla oluşturulduğu belirtildi. Bu yeni yapılanmanın, ses dışı hizmetler arasında yer alan mesajlaşma, data ve içerik servislerinin yanı sıra mobil ticaret, görsel radyo, yakınsamış mobil ve sabit telekomünikasyon gibi yeni gelişmekte olan alanlara da daha etkin odaklanmayı sağlayacağı kaydedilerek, böylece servis ve hizmetlerin, pazar ile müşteri alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına daha hızlı biçimde yanıt vermesinin beklendiği bildirildi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!