Türk şirketine uluslararası 2 ödül birden

Güncelleme Tarihi:

Türk şirketine uluslararası 2 ödül birden
Oluşturulma Tarihi: Mart 27, 2010 10:57

adinteractive, dünyanın prestijli markalarının yarıştığı, 13 bin 500 jüriden oluşan internet reklamcılığının en saygın yarışması Internet Advertising Competition Awards (IAC)'de, 2 ödül birden aldı.

Haberin Devamı

Dünyanın ilk ve en prestijli Internet yarışması olan ve The Web Marketing Association (WMA) tarafından düzenlenen Internet Advertising Competition (IAC)’a katılan adinteractive, bu sene Türkiye’ye 2 ödül birden getirdi. Profilo için hazırlanan “Saatli Maarif Ramazan Takvimi” ve Windows Live Meseenger’ın Ramazan ikonları adinteractive’e ödül kazandıran projeler oldu. Böylece geçen sene ilk kez katıldığı yarışmadan 3 ödül ile dönen Türkiye’nin ilk dijital ajansı adinteractive, bu sene aldığı ödüllerle IAC’deki ödül sayısını 5’e ulaştırdı.

adinteractive Ajans Başkanı ve CEO’su Köksal Abdurrahmanoğlu ödüle ilişkin yaptığı açıklamada, “Geçen sene katıldığımız ilk yarışmadan 3 ödül ile dönmüştük. Bu sene ise Türkiye’ye 2 ödül getiren tek ajans olmanın haklı gururunu yaşıyoruz. adinteractive olarak çalıştığımız her proje için yenilikçi, farklı ve özel olması için uğraşıyoruz. Bu ödüller de bizim doğru yolda olduğumuzu gösteriyor” dedi.

Haberin Devamı

İnternet reklamcılığının en saygın yarışması IAC 2010’da, ülkemize 2 ödül getiren adinteractive’in çalışmaları kısaca şöyle: Microsoft Windows Live Messenger kullanıcıları için hazırladığı ücretsiz ifadeler, avatarlar ve göz kırpmalardan oluşan Ramazan ikonları “Best Interactive Services Rich Media Online Ad” kategorisinde ödül aldı.  Beyaz eşya markası Profilo için hazırladığı “Saatli Maarif Takvimi” uygulaması “Best Consumer Goods Interactive Application” kategorisinde ödül aldı. Saatli Maarif Takvimi; hayatın bir parçası olan bilgisayarlarda beş yıldır kullanıcılarına nostaljiyi yaşatıyor. Gelenekle, teknolojinin bir arada düşünüldüğü projede, adinteractive; Saatli Maarif Takvimi’ni bilgisayarların masaüstlerine taşıyor. Eskiden annelerimizin bugün ne pişirsem derdinden, bugün doğan bebekler için isimler seçeneklerine kadar her yaprağında ayrı bir tadın bulunduğu takvim, eskiye özlem duyanlar için adinteractive’in geliştirdiği projeyle günümüze taşınıyor.

adinteractive kimdir?

1996 yılında Türkiye’nin ilk interaktif ajansı olarak kurulan adinteractive, bünyesinde bulunan adworks, adsmart, addplus bölümleriyle müşterilerine imaja yönelik, satış artırıcı ve maliyet düşürücü, müşteri odaklı online sistemler sunmakta. En yeni iletişim teknolojilerini kullanarak çok çeşitli sektörlere hizmet verebilen adinteractive, müşterilerine özel, dünya standartlarında web siteleri, elektronik ticaret, online alışveriş, portal/vortal çözümlerinin yanı sıra prodüksiyon ve online-offline danışmanlık hizmetleri de sunuyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!