Satış hacmini yüzde 78 artırdı

Güncelleme Tarihi:

Satış hacmini yüzde 78 artırdı
Oluşturulma Tarihi: Haziran 09, 2023 07:00

Hepsiburada’nın toplam satış hacminin yılın ilk çeyreğinde bir önceki döneme göre yüzde 78 artarak 14.8 milyar TL’ye ulaştığını belirten Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, şirketin önümüzdeki dönemde müşteri sadakatine, teslimata, dijital ödeme sistemine ve kârlı ve sürdürülebilir büyümeye odaklanacağını söyledi.

Haberin Devamı

E-ticaret lojistik işinde farklı markalara hizmet sunmaya devam ederken; şimdi al sonra öde hizmeti sunan Hepsipay’i ise perakende sektörünün hizmetine sunacak şirket, lojistik ve fintech alanındaki yatırımlarını sürdürmeyi amaçlıyor.

SİPARİŞLERİ KATLADI

Toplam sipariş adedinin geçen yılın aynı çeyreğine kıyasla yüzde 61 artarak 24.1 milyona yükseldiğini belirten Gökçetekin, ilk çeyreğe ilişkin şu değerlendirmeyi yaptı: “Ticareti dijitalleştirerek esnaf ve KOBİ’lerin e-ticaretle büyümesini sağlıyoruz. Bugüne kadar 400 bin işletmeyi e-ticaret ile tanıştırdık. Platformda satılan ürün adedi ise yüzde 63 artışla 180 milyonu aştı. Kârlılık yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. Hepsiburada’nın Faiz Amortisman ve Vergi Öncesi Kârı (FAVÖK), 2023’ün ilk çeyreğinde 176 milyon TL olarak gerçekleşti. Nasdaq’da halka arz olmamızın ardından ilk kez FAVÖK’te başa baş noktayı da geçerek pozitif FAVÖK rakamına ulaştık.” Hepsiburada Premium’la Türkiye’deki ilk e-ticaret sadakat programını kurduklarını da söyleyen Gökçetekin, “Müşterilerimize aylık 14.90 TL karşılığında ortalama 300 TL fayda sağladık” diye konuştu.

 

BAKMADAN GEÇME!