Sanset’in yatırımı 25 milyon liraya ulaştı 2010’da 9 mağaza birden açacak

Güncelleme Tarihi:

Sanset’in yatırımı 25 milyon liraya ulaştı 2010’da 9 mağaza birden açacak
Oluşturulma Tarihi: Aralık 04, 2009 00:00

Toksöz Grubu şirketlerinden Sanset Gıda yeni yatırımlara hazırlanıyor. 2 yıl önce Tadelle, Sarelle ve Sagra’yı alarak çikolata sektörüne giren Sanset Gıda, çikolata dışında gıdaya da yönelecek ve 2010’da çikolata ve kahve konseptinin bir arada olduğu 9 yeni mağaza açacak.

Sanset Gıda Genel Müdürü Ahmet Toksöz, “2 yılda fabrika ve altyapımıza 25 milyon TL’lik yatırım yaptık” dedi. Sanovel firmasıyla ilaç sektöründe faaliyet gösterdiklerini de hatırlatan Ahmet Toksöz, ilaç sektöründeki bilgi ve birikimlerini gıda sektörüne aktardıklarını anlattı. 2009 yılını, ürünlerini tüketicilere anlatma yılı olarak kabul ettiklerini belirten Toksöz, dağıtıcı firmaların tüm konsantrasyonunu Sanset Gıda’ya veremediği için 200 kişilik kendi satış temsilcisi kadrolarını oluşturklarını belirtti. Toksöz, 10 ilde 40 araçlık bayi ve distribütör ağını oluşturduklarını ifade etti. Toksöz, şu anda 100 milyon liralık cirıo hedeflerinin yüzde 35 gerisinde olduklarını da sözlerine ekledi.

GDO’suz soya lesitini

Genetiği değiştirilmiş organizmalar (GDO) hakkında tartışmalar sürerken, ürettikleri çikolatalarda genetiği değiştirilmemiş soya lesitini kullandıklarını açıklayan Toksöz, “Sektörde bir ilke imza atarak ürünlerimizde genetiği değiştirilmemiş soya lesitin kullandık. Soya lesitin gibi diğer tüm hammaddelerimizi de özenle seçtik. Hammaddenin en iyisini ve en kalitelisini bulmak için İsviçre, Belçika, Hollanda ve Fransa’yı gezdik” diye konuştu. 2010 yılının markaların gerçek performansını göstermeye başlayacağı bir yıl olacağını dile getiren Toksöz, markaların ilerleyişi hakkında şu bilgileri verdi: “Sarelle her geçen gün pazar payını artırıyor. Sarelle’nin pazar payı yüzde 10’a yaklaşıyor. Bu kategorideki benzer ürünlerle, bulunduğumuz bölgelerde ilk seneden başabaş gitmeye, yarışmaya başladık. Bizim ilk günden bu yana hedefimiz, sektördeki diğer oyunculardan pay almak yerine, pazarın büyümesini sağlamak ve tüketicilere doğal ve keyif veren ürünler sunmak. Tablet çikolata üretimine de Sagra markasıyla ‘original’ ve ‘premier’ olarak iki segmentte piyasaya gireceğiz.”
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!