Reklam stratejileri masaya yatırıldı

Güncelleme Tarihi:

Reklam stratejileri masaya yatırıldı
Oluşturulma Tarihi: Ekim 22, 1998 00:00

Haberin Devamı

Hürriyet Gazetesi desteği ile Marketing Türkiye Dergisi tarafından Ceylan Inter-Continental'da düzenlenen ‘‘Marketing Forum'98’’ toplantısında ‘‘Türkiye'de sıfırdan marka inşaatı, pazarlama iletişiminde insan kaynakları, üst kuruluşlar, hedefler, Türkiye'de reklam, medya ve ikili ilişkileri’’ konuları tartışıldı.

İki gün sürecek ‘‘Marketing Forum'98’’, Reklamcılar Derneği Başkanı Hulki Aktunç'un konuşmasıyla açıldı. Hürriyet Yönetim Kurulu Üyesi Vuslat Doğan Sabancı'nın yönettiği ve ‘‘Türkiye'de Sıfırdan Marka İnşaatı’’ konulu oturuma, pazarlama danışmanı Güven Borça, BBG Foods Pazarlama Müdürü Ali Özbora ve Başer Kimya Satış ve Pazarlama Müdürü Altay Ayhan konuşmacı olarak katıldı. Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal'in yönettiği ‘‘Pazarlama İletişiminde İnsan Kaynakları’’ başlıklı söyleşide de IBM Türk İnsan Kaynakları Müdürü Aysun Barın ve Marmara Üniversitesi'nden Prof. Dr. Mehtap Köktürk birer konuşma yaptı. ‘‘Bizim dünya markamız olacak mı?’’ sorusuyla konuşmasına başlayan Güven Borca, ‘‘Ne yazık ki hayır’’ diyerek şöyle devam etti: ‘‘Bazı içki ve puronun dışında markaların çoğu üretim teknolojiye dayalı olduğu için gelişmiş ülkelerde inşa edilmiştir. Sinemaya, müziğe dünyada katkımız neyse marka açısından da böyle olacaktır’’.



Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!