Pars/McCann Türkiye’de 4 şirkete indi

Güncelleme Tarihi:

Pars/McCann Türkiye’de 4 şirkete indi
Oluşturulma Tarihi: Aralık 23, 2005 00:00

Dünyanın en büyük reklam ajanslarından birisi olan Interpublic Group of Companies’e (IPG) bağlı olarak Türkiye’de faaliyet gösteren Pars/McCann Erickson’da 7 olan şirket sayısı 4’e, 290 olan çalışan sayısı 210’a düşürüldü.

Şirkette yönetim kuruluda yeniden oluşturuldu. Yönetim kuruluna MacCann Türkiye CEO’su Tankut Karahan’ın yanısıra MacCann Bölge ofisi yöneticileri ve IPG Hukuk Danışmanları görev alacak. Pars/McCann Erickson CEO’su Tankut Karahan, grup şirketlerinde etkinliği arttırmak amacıyla konsolidasyona gidildiğini, geçmişte aynı alanda ayrı şirketlerle yürütülen faaliyetlerin birleştirildiğini ve Yönetim Kurulu’nun yeniden oluşturulduğunu söyledi. Yapılan düzenleme ile McCann’de, Lotus Medya ve Universal Medya olarak faaliyet gösteren Medya planlama ve satın alma şirketleri tek bir şirkete dönüşerek Universal McCann olarak faaliyet gösterecek. Link McCann ve Pars McCann reklam ajansları da Pars/McCann Erickson olarak tek çatı altında hizmet verecek. Etkinlik pazarlama şirketi Momentum ve CRM alanında faaliyet gösteren MRM 2 farklı şirket olarak ancak tek bir yöneticiye bağlı olarak çalışacaklar. Medya Planlama ve satın almanın başına Robert Zara, etkinlik pazarlama ve CRM’in başına ise Jako El Yakim geliyor. Tankut Karahan ise hem Reklam Grubu’nun hem de McCann Türkiye’nin başında olacak. Zara yeni görevine gelmeden önce Universal Medya’da Başkan Vekili olarak görev yapıyordu. El Yakim ise Momentum’un başındaydı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!