Online reklam fiziksel mağazaya ilgiyi artırdı

Güncelleme Tarihi:

Online reklam fiziksel mağazaya ilgiyi artırdı
Oluşturulma Tarihi: Kasım 03, 2016 13:55

Türkiye’nin online mobilya markası Vivense, RTB House’un geliştirdiği online reklamlar sayesinde kullanıcılarının fiziksel mağaza ziyaretlerini yüzde 30 artırdı.

Haberin Devamı

Kişiselleştirilmiş yeniden hedefleme kampanyaları geliştiren teknoloji şirketi RTB House, bu yılın Nisan ayından bu yana birlikte çalıştıkları online mobilya markası Vivense’nin fiziksel mağazaya gelen kullanıcı sayısını artırdığını açıkladı. 

Online satışlarının yanı sıra “dokunmadan almam” diyen kullanıcılarını mağazalarında ağırlayan Vivense, farklı tarzda ortaya çıkardığı koleksiyonlarıyla 2013 yılından bu yana 60 binin üzerinde eve ürünlerini teslim etti. Türkiye’nin en iyi 100 girişimi arasında gösterilen online mobilya markası, İstanbul’da iki, Ankara ve İzmir’deki birer mağazası ile kullanıcılarıyla buluşuyor. 

RTB House ile gerçekleştirilen işbirliğine değinen Vivense dijital pazarlama uzmanı Hakan Soğukpınar, “Online ziyaretçilerimiz web sitemizi gezdikten sonra mobilyalara dokunarak, koltuklara oturarak alışverişlerini tamamlamak istiyorlar. RTB House hem ziyaretçilerimizin fiziksel mağazalarımıza yönelmesi için özel reklamlar oluşturmamızı sağladı, hem de farklı müşteri davranışları için farklı optimizasyon seçenekleri sunarak sonuca gitmemize yardımcı oldu. RTB House’un online-offline stratejimiz ile uyumlu yeniden pazarlama uygulamaları, 3 aylık bir sürede fiziksel mağazalarımızdaki ziyaretçilerimizin yaklaşık %30 artmasına yardımcı oldu. Böylece 2016 yılı için koyduğumuz 100 bin evde mobilyalarımızla yer alma hedefine bir adım daha yaklaştık” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!