Mazda, 2005 için iddialı

Güncelleme Tarihi:

Mazda, 2005 için iddialı
OluÅŸturulma Tarihi: Mart 02, 2005 00:00

Japon otomotiv üreticisi Mazda, 2005 yılında Türkiye pazarında ataÄŸa kalkmayı planlıyor. Türkiye pazarında binek otomobiller kategorisinde Mazda3, Mazda6 ve MX-5, ticari araçlar sınıfında ise çift kabin B serisi, panelvan ve çift teker kamyonet E serisi yer alan Mazda, bu yıldan itibaren konumunu daha da pekiÅŸtirmek için bir dizi projeyi uygulamaya koyuyor. Kurumsal iletiÅŸim ve pazarlama konularında yeni ve dinamik bir anlayışla ürünlerini kamuoyuna sunmayı amaçlayan Mazda’da, otomotiv basınının yakından tanıdığı AyÅŸegül Tunçer göreve baÅŸladı. Otomotiv sektöründe 11 yıllık tecrübesi ile Pazarlama ve Halkla Ä°liÅŸkiler Müdürü olarak göreve baÅŸlayan Tunçer, pazarlama stratejileri, kurumsal iletiÅŸim ve marka kimliÄŸi alanındaki çalışmalarıyla Mazda’nın sektördeki konumunun güçlenmesine katkıda bulunacak. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!