Mavi'den ABD'de reklam kampanyası

Güncelleme Tarihi:

Maviden ABDde reklam kampanyası
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 15, 2002 16:01

Mavi Jeans’in Amerika’daki yeni reklam kampanyası, "Mavi Fits" sloganıyla başladı. Mavi Jeans’in, "vücuda mükemmel oturan" jeans’lere tutkusuyla ortaya çıkan yeni kampanyanın teması, "gençliğin duyguları, derin ve uçarı düşünceleri, hayatlarının en güzel dakikalarında rahatlığı yaşama arzuları ile Mavi’nin tüm bunlara ve vücuda mükemmel uyumu" olarak belirlendi.

Haberin Devamı

Reklam filmi, Mavi’nin "vücuda mükemmel oturan, gün boyu stili bozulmayan, rahat jeans" özelliğinden esinlenilerek çekildi. "Yaşanan anı yakalamak" ve "doğallık" üzerine kurulan filmde, Los Angeles’ta yapılan bir ev partisinde, gençlerin kendilerini rahat hissettikleri ve gerçekten eğlendikleri parti ortamında kaydedilen görüntüler yer alıyor. Doğru arkadaşlar, doğru yer, doğru eğlence ve doğru giyim tarzıyla, hayatın harika anlarını yaşarken, her şey kendi kalıbına mükemmel oturuyor.

Reklam filmi Ağustos ayında MTV ve MTV2 gibi gençlere yönelik ulusal televizyon kanallarında gösterime girecek kampanyanın basın reklamları ise YM, Teen People, Jane ve Wallpaper tanınmış  gençlik dergilerinde yer almaya başladı.

Filmi, dünyaca ünlü isimlerden oluşan bir ekip gerçekleştirdi.

Haberin Devamı

Ünlü film yönetmeni Ridley Scott’ın şirketi RSA USA tarafından Los Angeles’ta çekilen reklam filminin yönetmeni, Malloy’s kardeşler. Çalışmalarıyla birçok ödül alan yönetmenler, Star Wars Episode One, The Red Thin Line, The Wedding Singer gibi popüler filmlerin ekibinde yer aldı.

Kampanyanın başarılı fotoğrafçısı Katerina Dickson, Coca Cola, Airwalk gibi ses getiren reklam projelerinde çalıştı. Kadronun uzman stilisti Casey Storm ise "Being John Malkovich" filmine ve çok sayıda reklama imza attı.

Mavi Jeans, geçtiğimiz ağustos ayında "Made in MaviLand" sloganıyla Amerika’daki ilk reklam kampanyasını gerçekleştirmişti. Amerika ve Kanada’da yazılı ve görsel basının yanı sıra New York Times Square gibi meydanlardaki açık hava reklam panolarıyla dikkat çeken kampanya, The New York Times gazetesinin 9 Ağustos 2001 tarihli sayısında geniş yer bulmuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!