Krize karşı ‘gizli müşteri’ye sarıldılar

Güncelleme Tarihi:

Krize karşı ‘gizli müşteri’ye sarıldılar
Oluşturulma Tarihi: Kasım 13, 2009 00:00

DÜNYA genelinde yaşanan ekonomik krize karşı türlü önlemler alan firmaların, son başvurdukları yöntemlerden birinin de “Gizli Müşteri Araştırmaları” olduğu belirlendi.

Müşteri memnuniyetini önemseyen hizmet sektöründeki firmalar, artık danışmanlık şirketleri aracılığıyla ‘gizli müşteri’ yöntemine başvuruyor. Gizli müşteriler, bir ajan gibi topladığı bilgileri, rapor halinde firma yöneticilerine sunuyor. Firmaların bayilerinin ve çalışanlarının müşterilerine nasıl bir hizmet sunduğunu görmek ve verilen eğitimlerin uygulanıp uygulanmadığını kontrol etmek amacıyla bu sistemi tercih ettiklerini kaydeden Piramit Danışmanlık Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Berrin Kuleli, böylece çalışanların her müşteriye gizli müşteri olma ihtimaline karşı en iyi hizmeti vermesinin sağlandığını belirtti. Öte yandan operasyonda tespit edilen aksaklıklara karşı müşterilerin henüz fark etmeden önlem alındığını da bildiren Kuleli, bu sistem ile yeni eğitim ihtiyaçlarının belirlendiğini, prim veya ödül sistemine ölçülebilir bir değer yaratıldığını söyledi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!