Hillside, Smith’in kitabında 32 örnek marka arasına girdi

Güncelleme Tarihi:

Hillside, Smith’in kitabında 32 örnek marka arasına girdi
Oluşturulma Tarihi: Nisan 16, 2006 00:00

Ünlü İngiliz Yönetim Danışmanı Shaun Smith’in bu ay piyasaya çıkan "See, Feel, Think, Do" adlı (Görmek, Hissetmek, Düşünmek, Yapmak) kitabında, iş dünyasının başarılı liderlerinin sezgilerini kullanarak şirketlerini hedefledikleri sonuçlara nasıl ulaştırdıkları inceleniyor.

Virgin, Sony, Pepsi, Harley-Davidson, Cathay Pacific gibi dünyaca tanınmış 32 dev markanın yer aldığı kitapta, Türk markası Hillside’a da 6 sayfa ayrılmış. Shaun Smith son kitabında, Alarko Holding’e bağlı Hillside Leisure grubunun ürünlerinden biri olan Hillside Beach Club üzerine bir "vaka çalışması" (case study) gerçekleştiriyor.

TATİLE KATKILARI: Smith, yaptığı incelemede, misafirlerinin yüzde 95’inin ödedikleri paranın karşılığını aldıklarını belirttiği Hillside’ın tatil kavramına getirdiği yaratıcı boyutlar, özgün yönetim anlayışı ve sezonlarını yüzde 100’e varan doluluklarla geçirmesi gibi noktaların altını çizerek, tesisin bölgede bir başarı öyküsü haline geldiğini belirtiyor. Kitapta, bu başarının ardındaki lider isimlerden biri olarak, yönetim politikasını farklılaşma üzerine kurduğu ifade edilen Hillside Leisure Grup Koordinatörü Edip İlkbahar’dan da söz ediliyor ve kendisiyle yapılmış bir röportaja yer veriliyor.

MÜŞTERİ DENEYİMİ VE MARKALAR: Son 10 yıldır şirketlerin, müşteri deneyimi yoluyla marka farklılaşması ve "deneyim pazarlaması" konularında en son fikir ve uygulamaları geliştiren Shaun Smith, iş dünyasının izlediği bir Yönetim Danışmanı. Aynı zamanda dünyanın dört bir yanında konferanslar veriyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!