Hedef 80 yeni mağaza ve satış rekoru kırmak

Güncelleme Tarihi:

Hedef 80 yeni mağaza ve satış rekoru kırmak
Oluşturulma Tarihi: Şubat 13, 2024 07:00

Mimari aksesuar ve donanım sektöründe faaliyet gösteren Hafele, Türkiye’de bu yıl 80 yeni mağaza açmayı, bayi ağını yenilemeyi ve bunun sonucunda da satış rekoru kırmayı hedefliyor.

Haberin Devamı

Geçtiğimiz günlerde basın ile sohbet toplantısı düzenleyen Hafele Türkiye ve Bölgesi İcra Kurulu Başkanı Hilmi Uytun, 2024’te 100’üncü yıllarını kutladıklarına dikkat çekerek şunları söyledi:

“2024’e yeni ürün gruplarımız ile girdik. Geçtiğimiz yıl ikinci kez katıldığımız Unicera’da (Uluslararası Seramik Banyo Mutfak Fuarı) Häfele Concept 2.0 çatısı altında Türkiye’ye ilk kez getirdiğimiz ankastre ürün gruplarını, banyo ve vitrifiye çözümlerini, mobilya aydınlatma sistemlerini ve tüm akıllı mobilya donanımlarını sergiledik. Yıl sonuna kadar tüm ürünlerimizi son kullanıcıyla buluşturacağımız 80 yeni mağazada olmayı hedefliyoruz. Mevcut hırdavat ürünlerimizin yer aldığı bayiler için de yenilemeye gittik. Olmadığımız illerde 15’e yakın ek bayi anlaşması yapacağız. Talep ve beklentileri değerlendirdiğimizde bu yıl bir satış rekoru beklediğimizi söyleyebiliriz.”

Haberin Devamı

ANKASTREYİ EKLEDİ

Geçen yılı rekor büyüme ile kapattıklarını belirten Uytun, “Bu büyüme trendi önümüzdeki beş yıl artarak devam edecek” dedi. Son dönemde otel projelerinin çok canlı olduğunu bildiren Uytun, “Bu kanalda satışlarımız çok hızla artıyor ve pazar payımız daha da büyüyor” diye konuştu. Uytun, konutlar için özel geliştirdikleri Hafele Consept’e de ankastre ve vitrifiye ürünlerini eklediklerini belirtti ve, “Häfele Concept’in içine dahil ettiğimiz bu ürünlerle birlikte, ‘bir konutta bir marka’ iddiamızı başarıyla gerçekleştirmiş oluyoruz. Ayrıca, bu üç farklı kategoride yer alan mobilya ve kapı donanımları, vitrifiye ürünleri ve beyaz eşya ve ankastre ürünlerini aynı çatı altında sunan tek marka olmanın gururunu yaşıyoruz” diye konuştu.

HER METREKAREYE DAHA ÇOK ALAN

Mikro yaşam alanlarıyla ilgili de çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Uytun, özellikle pandemi ve son yaşanan deprem felaketleri sonrası yaşam alışkanlıkları değişip karavan, yat, houseboat ya da tiny house gibi alternatif mikro yaşam biçimleri gündem geldiğini hatırlattı. Uytun, “Bu kapsamda “Her metrekareye daha çok alan” sloganıyla bir hareket başlattık. Dünyanın her köşesinde mimar ve üreticiler ile ‘Häfele Concept Mikro Yaşam Alanları’ yaratıyor, sektöre ilham oluyoruz. Yat, karavan, mikro apartman, boat house ve apart otel gibi mikro yaşam alanları içerisinde mutfak, banyo, giyinme alanı ve oturma alanı içerisindeki mobilyaların standardını belirliyor, dar alanlara akıllı çözümler sunuyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!