Fransız bile Fransız marka gelinlik için bize geliyor

Güncelleme Tarihi:

Fransız bile Fransız marka gelinlik için bize geliyor
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 08, 2011 00:00

Türkiye’de lüks gelinlik işini başlattıklarını belirten Vakko Wedding ve Couture’un başında bulunan Marina Elhadef, “Prensesler, kraliyet ailelerinden, ünlü ailelerden çok gelinimiz oldu. Bizdeki marka karması, Fransız’ı bile Fransız marka gelinlik almaya Vakko’ya getiriyor” dedi.

Haberin Devamı

VAKKO Wedding ve Couture’un başında bulunan Marina Elhadef, Türkiye’de hazır giyim gelinlik konseptini başlattıklarını, lüks gelinlik markalarını, tasarımcı markaları ilk kendilerinin getirdiklerini, ayrıca da çok güçlü Vakko Wedding koleksiyonları olduğunu söyledi. Dünyada 32 bin noktada satılan İspanyol gelinlik grubu Provinas’ın erişilebilir fiyattaki muhteşem tasarımlarını Türkiye’ye getirdiklerini belirten Elhadef, “Şu ana kadar Türkiye’de 6 tane Provinas mağazası açtık. Akaretler’de Vakko Wedding House var. Bağdat Caddesi’nde ise Wakko Wedding House açtık ve burada lüks ve tasarımcı markaların yanı sıra Proinas ile birlikte sinerji yaratıyoruz. Provinas burada shop-in-shop olarak yer alıyor” dedi. Hazır giyim gelinlikler 2 bin liradan satılıyor ve fiyatlar 50 bine kadar çıkıyor. Haute Couture özel dikim gelinlikler ise 50 bin TL’den başlıyor ve bir üst limiti yok.
1.5-2 saatte çıkmalı
Avrupa’da hatta dünyada bile böyle bir konsept olmadığını, Bağdat Caddesi’ndeki mağazaya gelen turistlerin hatıra fotoğraf çektirdiğini belirten Elhadef, “Eylül ayında Ankara’da da bunun bir benzerini açıyoruz. İstinye, Ankara, İzmir ve Antalya’da Vakko Wedding butikleri var” dedi. Elhadef, gelinlik işini tek bir katta, sınırlı bir alanda bu kadar özel yapmanın mümkün olmadığını vurgulayarak, şöyle konuştu: “Çünkü evlenecek gelin geliyor, ailesi, akrabaları, arkadaşları geliyor. Çok özenli bir hizmet vermek gerekiyor. Mağazaya gelen gelini 1.5-2 saatte çıkarmalıyız. Bizim uzmanlığımız zaten burada devreye gidiyor. Günlerce doğru gelinliği arayabilirsiniz ama bulamayabilirsiniz de. Biz burada kişiyi doğru yönlendirip onu mutlu etmeye çalışıyoruz.”
Tasarımcıyla telekonferans
Dileyen gelin adayının Amerika’daki tasarımcıyla telekonferans yapabildiğini ya da Paris veya New York’ta tasarımcıyla yüz yüze görüşebildiğini anlatan Elhadef, çok fazla seçenek ve marka gören gelinlerin aklının dışarıda kalmadığını söyledi. Ortadoğu’dan Avrupa’ya dünyanın pek çok ülkesinde gelin giydirdiklerini belirten Elhadef şöyle konuştu: “Lübnan, Bahreyn, Dubai, Bakü en çok müşterimizin geldiği şehirlerden. Paris’ten, Milano’dan, New York’tan, Londra’dan da çok gelen var. Paris’te tek tek butikleri gezip görebilecekleri seçeneklerin hepsi bizde bir mağazada mevcut. Paris’te hepsini bir arada bulma imkanı yok. Fransız marka gelinliği bizden alan Fransızlar bile oldu. Prensesler, kraliyet ailelerinden, ünlü ailelerden çok gelinimiz oldu. Özel müşterilerimizin uçak, konaklama, bütün seyahatlerini de planlıyoruz. Bazı müşterilerimizin ayağına ekip olarak gidiyoruz. Böyle bir konsept ve hizmet dünyada yok.”
Romantik kâr merkezi
Gelinliklerde, son zamanlarda romantik trendlerin hakim olduğunu belirten Elhadef; Kate ve William’ın düğününden sonra daha sade, kollu, dantelli gelinlik ve duvak talebinin arttığını söyledi. Dünyada önemli prens-prenses düğünlerinin evlilik trendi yarattığını kaydeden Elhadef, “Avrupa’da daha çok sayıda insan evlenmek istiyor ama Türkiye’de etkisini ölçmeye imkan yok. Zaten çok sayıda insan evlenmeye can atıyor. Fakat Avrupa’da düğünlerde artışa neden oldukları kesin” dedi. Elhadef, Vakko’nun içinde gelinliğin çok önemli bir kâr merkezi olduğunu de sözlerine ekledi.

Haberin Devamı

Podyumda şampanyalı son prova seremonisi

Haberin Devamı

DİLEYENLERE son prova seremonisi düzenlediklerini belirten Marina Elhadef, “Gelin son provasını yapıyor. Podyuma çıkıyor. Ailesi, akrabaları, arkadaşları onu izliyor. Şampanyalar açılıyor. Evlenme serüveni bu mağazada başlıyor. Her kadın, 8 yaşından itibaren nasıl evleneceğini düşünür. İlk evlilik anıları aslında bu mağazada başlıyor” diye konuştu. El hadef her kadının kendi peri masalını yaşamak istediğini de vurguladı.

Nikah tazelemede rekor artış var, seksi modeller tercih ediliyor

VAKKO Wedding mağazalarına gelen, evli akraba ve arkadaşların daha önce evlendikleri için pişmanlık yaşadıklarını belirten Marina Elhadef şu bilgileri aktardı: “Tekrar gelin olmak istediğini söyleyenler oluyor. Nikah tazeleyenlerin sayısında rekor artış var. Biz onlar için de özel bir kat yaptık. Nikah tazeleyenlerin gelinlikleri daha iddialı, daha seksi. Çocuklarının düğününde nikah tazeleyen anneler, babalar oluyor. Bazı insanlar birkaç kez evleniyor bazıları sadece bir kez.”

Haberin Devamı

Gelinlik en çok anne ile seçiliyor

Gelin adaylarının yüzde 50’si ilk ziyaretinde gelinliğini seçiyor.
En çok anneleriyle geliyor.
Gelinlik için 6 ay önceden gelen de oluyor.
Damatla gelen az, damada sürpriz olsun istiyorlar.
Damatlar maksimum bir saatte giyeceklerini seçiyor.
Damatlarda da özel dikim için kumaşı, renk seçiliyor.

Burası psikiyatri kliniği gibi

MARINA Elhadef, gelinliğin ‘beyaz bir elbise’den fazlası olduğunu vurguluyor ve Suadiye’deki 8 katlı, 1200 metrekarelik mağazayı psikiyatri kliniğine benzetiyor.  Vakko Wedding markaları arasında Elie By Elie Saab, Marchesa, Monique Lhuillier, Oscar De La Renta, Reem Acra, Valentino, Vera Wang, Zuhair Murad, Jenny Peckham, Vakko Wedding Couture, La Sposa, San Patrick, Tadashi, Theia’yı saymak mümkün. Vakko Couture markalarının bazıları da  şöyle: “Andrew Gn, Azzaro, Elie Saab, Herve Leger, Marchesa Couture, Monique Lhuillier, Naeem Khan, Paule Ka, Reem Acra, David Meister, Dina Bar-El, Halston Heritage, Rachel Gilbert, Robert Rodriguez.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!