EskiÅŸehirli Sarar, dünya markası olmak istiyor

Güncelleme Tarihi:

Eskişehirli Sarar, dünya markası olmak istiyor
Oluşturulma Tarihi: Aralık 28, 2001 00:00

ABD'de, Japonya'da ve Almanya'da kendi markası ile maÄŸazalar açan Sarar, dünya markası olacak. Sarar Giyim Yönetim Kurulu BaÅŸkanı Cemalettin Sarar, dünyanın çeÅŸitli ülkelerinde açacakları Sarar maÄŸazaları ile Sarar'ı dünya markası yapmayı hedeflediklerini söyledi. EskiÅŸehir'de doÄŸan Sarar'ın dünya markası olması için yapılan çalışmaların temellerinin 1998 yılında atıldığını belirten Sarar, ‘‘Dünyaca ünlü markaları kendimize örnek alıyoruz. 2002 yılında Almanya, ABD, Paris, Londra, Lüksemburg ve Moskova'da Sarar maÄŸazaları açacağız. Belki 10 yıl belki 30 yıl uÄŸraÅŸacağız ama Sarar'ı bir dünya markası yapacağız’’ dedi.Ãœretiminin yüzde 70'ini iç pazara, yüzde 30'unu ihracata yönlendiren Sarar'ın iç piyasanın daralmasıyla birlikte Åžubat krizi öncesinde, üretiminin yüzde 30'unu iç pazara, yüzde 70'ini de ihracata yönlendirdiÄŸini söyleyen Cemalettin Sarar, ‘‘Sarar'ın 2001 yılı cirosu 100 milyon dolar. Bunun 30 milyon doları ihracattan saÄŸlandı. 2002'de ihracattan 70 milyon dolar beklerken iç pazardan 30 milyon dolarlık bir ciro bekliyoruz. 2002 yılı bizim için ihracat yılı olacak’’ diye konuÅŸtu. Sarar, 2001 yılından baÅŸlayarak Sarar'da logo, maÄŸaza konsepti ve hedef kitle konularında revizyon yaptıklarını söyledi. Sarar, 5 milyon doları bulan yenilenme çalışmalarını şöyle özetledi:‘‘2001 yılından baÅŸlayarak maÄŸazalarımızı yenilemeye baÅŸladık. Akmerkez, Galleria maÄŸazalarının ardından EskiÅŸehir maÄŸazası da yeni konseptle açıldı. Logomuzu yeniledik, 24-35 yaÅŸ arasındaki üst gelir grubunda yeralan kitleye hitap etmeye baÅŸladık. ’’ Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!