Elektronikte rekabet ‘servise’ kaydı

Güncelleme Tarihi:

Elektronikte rekabet ‘servise’ kaydı
Oluşturulma Tarihi: Şubat 09, 2013 00:00

Fiyat avantajı sunarak elektronik perakende sektöründe birbirleriyle sıkı mücadeleye giren teknoloji mağazaları, şimdi de ‘en iyi hizmet’ iddiasıyla rekabeti farklı bir boyuta taşıyor.

Haberin Devamı

Electro World Genel Müdürü Bahadır Özbek, “Tüketicilerin ürünlerin garanti süresi bittikten sonra bakım ve onarım için güvenilir adres bulma konusunda sıkıntı yaşadıklarını tespit ettik. Tüketici ürünlerini bize getirecek biz de servise götüreceğiz. Üreticilerin yetkili servisleriyle birebir muhattap olduğumuz için daha kısa sürede tamir gerçekleştiriliyor. Sektörde, bileğimizin bükülmeyeceği bir yer yarattık” dedi.

4 MİLYON LİRA YATIRIM

Pusula ile garantisi bitmiş elektronik ürünlere bile servis desteği vereceklerini vurgulayan Özbek, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Teknik servis ve müşteri hizmetlerini Pusula markası altında birleştirdik. Düşük fiyat, geniş ürün yelpazesi ve iyi hizmet alanlarını kapsayan 3 ayaklı ana stratejisi kapsamında Pusula için 4 milyon liralık yatırım yaptık. Pusula ile bir kaç yıl içinde ciromuzu yüzde 5 oranında artırmayı hedefliyoruz. Pusula ile ayrıca eve teslimden ekstra garantiye kadar her türlü hizmeti sunuyoruz. Garanti dışındaki bir ürüne bile nereden alındığına bakmaksızın servis hizmeti veriyoruz. Herhangi bir donanımsal sorunu olması halinde, bizden alınan ürünleri sorgusuz sualsiz 30 gün içinde değiştiriyoruz.”

Haberin Devamı

BEĞENMEZSEK DEĞİŞTİRİRİZ

Benzer sistem İtalya, İngiltere ve Fransa’da uygulandığını ve Türkiye’de ortalama 12 gün içinde ürünün arızasını giderip müşteriye teslim ettiklerini söyleyen Özbek, “Eğer çalıştığımız servisin beklediğimiz kriterleri karşılamadığını görürsek, anlaşmamızı bitirip servisi değiştiriyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!