GeriEkonomi Ebru Aslan: Dijitalleşmeyle reklamların tüketim hızı giderek yükseliyor
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Ebru Aslan: Dijitalleşmeyle reklamların tüketim hızı giderek yükseliyor

Ebru Aslan: Dijitalleşmeyle reklamların tüketim hızı giderek yükseliyor

Reklamcılık sektörünün geleceğiyle ilgili konuşan Cosmic Creative Genel Müdürü Ebru Aslan; "Dijitalleşmeyle birlikte hemen her içerik türünde olduğu gibi reklamların da tüketim hızı giderek yükseliyor. Bu hıza yetişmek içinse sindirimi kolay mesaj ve görsellerin mecralardaki payı artıyor. Fakat ne kadar dijitalleşsek de Türk reklamcılığı duygulardan kolay kolay vazgeçeceğe benzemiyor. Mecralar yeni teknolojilerle ne kadar değişirse değişsin bu mecralar yaratıcı zihinler sayesinde sadece taktiksel değil, kalbe dokunan mesajlarla tüketicilere seslenmenin bir yolunu bulacak" ifadesinde bulundu.

Bu yıl Kırmızı Bölge/En İyi Gündem Bağlantılı Reklam ve En İyi Hızlı Tüketim Ürünü Reklamı kategorilerinde Kırmızı kazandığınız COOK için hazırladığınız “Sevgililer Dünü” çalışması ile ilgili biraz bilgi verebilir misiniz?

Sevgililer Günü gibi özel günler, konuyla doğrudan olarak bir bağlantısı olsun olmasın birçok markanın iletişim çalışmasıyla görünür olmak istediği bir özel günlerden biri. Herkesi ilgilendiren sevgi dolu bu günü Cook Streç Film’in en önemli özelliğiyle, yiyecekleri saklayıp korumasıyla birleştirerek kutladık. Sevgililer Günü için metnimizde “Sevgililer Dünü” gibi bir kelime oyunu yaptık yarısı yenmiş bir pasta görseliyle de Cook Streç Film’in tazeliği koruduğunun mesajını görsel olarak verdik.

Türk reklamcılığındaki değişimler nelerdir? Sektörün geleceğine ilişkin görüş ve beklentilerinizi bizimle paylaşabilir misiniz?

Dijitalleşmeyle birlikte hemen her içerik türünde olduğu gibi reklamların da tüketim hızı giderek yükseliyor. Bu hıza yetişmek içinse sindirimi kolay mesaj ve görsellerin mecralardaki payı artıyor. Fakat ne kadar dijitalleşsek de Türk reklamcılığı duygulardan kolay kolay vazgeçeceğe benzemiyor. Mecralar yeni teknolojilerle ne kadar değişirse değişsin bu mecralar yaratıcı zihinler sayesinde sadece taktiksel değil, kalbe dokunan mesajlarla tüketicilere seslenmenin bir yolunu bulacak.

Ebru Aslan: Dijitalleşmeyle reklamların tüketim hızı giderek yükseliyor

 


Yorumları Göster
Yorumları Gizle