Bahçıvan'ın hedefi çocuklar

Güncelleme Tarihi:

Bahçıvanın hedefi çocuklar
Oluşturulma Tarihi: Ocak 18, 1998 00:00

Haberin Devamı

Yeni dönemde İSO yönetimine girmeyen Erdal Bahçıvan, babasıyla birlikte şirketleri Bahçıvan Gıda'da atak yapma kararı aldı. Bahçıvan, peynir pazarını büyütmek için, çocuklara yönelik ürün çıkaracak.

Türkiye'de peyniri ambalajlayarak marka imajı ile ihraç edip, iç pazarda satan Bahçıvan Gıda'nın hedefi çocuklara peyniri sevdirmek. İstanbul Sanayi Odası (İSO) Yönetim Kurulu'nda bu dönem görev almayan Erdal Bahçıvan, Bahçıvan Gıda'nın pazar payını artırmak için yeni bir satış stratejisini uygulamaya başlayacak.

Türkiye'de peynir tüketiminin düşük olduğunu bunun da peynir yeme alışkanlığının yerleşmemesinden kaynaklandığını söyleyen Bahçıvan, ‘‘İlk olarak diyet peyniri sattık. Şimdi çocuklara peyniri sevdireceğiz. Bu amaçla kampanya başlatarak, özel ambalajlarda çocuklara yönelik peyniri üreteceğiz. Çocuk nasıl güzel ambalaj içinde çikolotayı beğenirse, peyniri de iyi sunulduğunda sevecek. Çocuklara şimdiden peynir alışkanlığını kazandırırsak ileride Türkiye'deki peynir tüketimi artar’’ diye konuştu.

PEYNİRCİ OLARAK KALACAĞIZ

İSO Meclisi'ne en genç üye olarak giren ve ardından Yönetim Kurulu üyeliği ve Başkanvekilliği yapan Erdal Bahçıvan 1963 doğumlu. Bahçıvan, Boğaziçi Üniversitesi'nde işletme eğitimini tamalarken Babası Mecit Bahçıvan'ın eski Peynir İskelesi'ndeki Bahçıvan Gıda'ya gidip gelirken kendisini yurtdışında peynir üzerine master yaparken bulmuş. Sonra da Özallı yılların dışa açılma politikasının havasıyla baba mesleğini sürdürüp peyniri marka haline getirerek satma yoluna gitmiş.

Uzun yıllar İTO Meclisi ve Yönetim Kurulu üyeliği yapan baba Mecit Bahçıvan ise, ‘‘Çocuklar genelde yurtdışında okur sonra kendi istediği mesleği yapar. Erdal benim mesleğimi sürdürme kararı verince hem şaşırdım hem sevindim’’ diyor. Erdal Bahçıvan, vaktini artık şirketine ayıracağını belirterek, yeni stratejileriyle ilgili şunları söyledi:

‘‘Biz peynirci olarak kalacağız, başka alana yatırım düşünmüyoruz. Türk tüketicisinin kabul ettiği peyniri üreteceğiz. Şu anda İstanbul, Ankara, İzmir'de yaygınız. Fakat amacımız artık Türkiye genelinde ambalajlı peyniri marka bilinci ile satmak olacak.






Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!