Güncelleme Tarihi:
ABD’de okuduğu dönemlerde geleceğin internette olduğunu iyice kavradığını anlatan Selim Onan, “Ve aileden gelen tekstil ile interneti buluşturmayı istiyorduk. Victoria’s Secret’ın Mardin’den her ay 35-40 parça sipariş aldığını öğrenince Anadolu’ya da erişimi olan bir şey yapmak istedik. İnternet bu şansı veriyordu” dedi.Türkiye’de 4 bin 800 tescili yapılmış giyim markası olduğunu hatırlatan Onan şöyle konuştu: “4801’inci marka olmak istemedik. Farklı bir iş alanı ararken, TÜİK’in rakamlarında Türkiye’de 38 milyon kadın nüfusun yarısının 42 beden ve üstü olduğunu gördük. Bu ancak markaların son bedenine denk geliyordu. Ya da bu beden ölçülerine sahip kadınlar bol, tarzı olmayan, modadan uzak kıyafetlere mecbur bırakılıyordu. Bu kadınlar görmezden gelindiği gibi modadan da yoksun kalıyorlardı. Biz de büyük beden işine girmeye karar verdik. Büyük düşündük.” Onan, “Biz ölçüsüz güzellikten yanayız. Ve tam olarak da bunu vadediyoruz. Her kadın güzeldir ve dilediği modeli, dilediği rengi giyebilmelidir. Üçüncü yılımızı doldururken3 milyon TL ciroya ulaşıyoruz” dedi.
En çok 44-48 beden satıyor
BÜYÜK bedende “En çok ihtiyaç duyulan ne” sorusuna Selim Onan yanıt veremiyor. Onan, “Jeans, etek, elbise, abiye, spor kıyafetleri, ev giyim, pijama, sabahlık, çorap, kilotlu çorap, vs. aklınıza ne gelirse gerekli ve aranıyor. Özellikle kilotlu çorapta ne kadar çok şikayet var anlatamam. En çok talep gören bedenler ise 44-48 arası” diye konuştu.
Büyük beden mağazada mutsuz
SELİN Onan, Türkiye’nin her yerinden siparişler aldıklarını belirterek şunları söyledi: “Bu işin internette olması erişimi artırdı. Ayrıca, büyük beden kadınlar mağazalarda mutsuz.
Deneme kabinleri rahat değil. Veya bir markanın son bedenini deneyip, içine giremeyince çok üzülüyorlar. Ama internetten aldığı ürünleri dilediği rahatlıkta deneyebiliyor.”