20 bin çeşit ürün 140 ülkeye ihracat

Güncelleme Tarihi:

20 bin çeşit ürün 140 ülkeye ihracat
Oluşturulma Tarihi: Aralık 29, 2016 21:08

CAM sektörünün global oyuncusu Şişecam Topluluğu şirketlerinden Paşabahçe Cam Sanayii ve Ticaret A.Ş., cam ev eşyası alanında Avrupa’nın 2’nci, dünyanın 3’üncü büyük üreticisi.

Haberin Devamı

Türkiye’de sektöründe pazar lideri olan ‘Paşabahçe Mağazaları’nı da bünyesinde barındıran Paşabahçe Cam Sanayii ve Ticaret A.Ş. 80 yıllık geçmişe sahip. Paşabahçe Pazarlama Grup Müdürü Ülkü Berna, “Otomatik ve el imalatı olarak 20 binin üzerinde ürün çeşidiyle çok geniş bir müşteri kitlesine hitap eden ve ürünlerini 140 ülkeye ihraç eden Paşabahçe Cam Sanayii ve Ticaret A.Ş. üretim faaliyetlerini Türkiye’de Kırklareli, Eskişehir ve Denizli fabrikalarında, yurtdışında ise Bulgaristan ve Rusya Federasyonu’ndaki tesislerinde sürdürüyor. Türkiye’nin duygusal bağ kurduğu, kalite ve güvenin simgesi olarak değer verdiği, ‘love mark’ olmayı başarmış Paşabahçe, ‘Dünyadaki her masada yer almak’ vizyonuyla bu başarıyı küresel ölçeğe taşımayı hedefliyor” dedi.

Haberin Devamı

TURQUALITY İLE KÜRESELLEŞMEK

Global rekabette söz sahibi bir oyuncu olmanın tek yolu markalaşma, marka değeri yaratmaktan geçtiğini söyleyen Ülke Berna, “Turquality, Türk markalarının küreselleşme yolculuğunda en önemli avantajdır. Faaliyet gösterdiği iş kolunda yerel lider konumundaki şirketlerin, ihracat odaklı büyüme hedeflerinin sürdürülebilir olması için markalarına yatırım yapmaları gerektiğinin farkına varmasında Turquality’nin katkısı büyük olmuştur” diye konuştu.

AZİMLİ VE İSTİKRARLI OLMALIYIZ

Global marka olmanın temel kriterinin, belirlenen marka stratejilerinin sonuna kadar ‘azimli ve istikrarlı’ devam ettirilmesi olduğunu anlatan Ülkü Berna şöyle devam etti: “Yerel markaların global e-ticaret ve sosyal medyayı iş modellerine entegre etme becerileri, dünya markasına dönüşmelerinde başarılarını doğrudan etkileyecek. Türkiye’nin ve Türk markaların kendilerini adayacağı bu zahmetli süreç, yaratacağı sinerji ile 1+1’in 2’den fazla etmesini sağlayacak, önemli milli kazanımlar getirecek. Küreselleşme yolunda yeni pazarlara açılan markaların, pazarın mevcut dinamiklerinde karşılaşacakları rekabet ve risklere karşı orta ve uzun vade stratejilerini çok iyi tasarlamaları önemli. Hedeflerine doğru ivme kazanmış yerel markaların stratejilerinin uzun soluklu olması için olmazsa olmazlardan biri de Turquality programın desteğin devam etmesi olacaktır.”

BAKMADAN GEÇME!