GeriEkonomi 1 milyonu aşan D-Smart, büyüme hızında dünya dördüncüsü oldu
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

1 milyonu aşan D-Smart, büyüme hızında dünya dördüncüsü oldu

1 milyonu aşan D-Smart, büyüme hızında dünya dördüncüsü oldu
refid:11848935 ilişkili resim dosyası

Doğan Yayın Holding (DYH) İcra Kurulu Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, Doğan TV Holding bünyesindeki D-Smart’ın iki yılda 1 milyon aşkın kullanıcıya ulaştığını belirterek, dünyanın en hızlı büyüyen 4’üncü platformu olduğunu söyledi. Yalçındağ, "Türkiye’deki tüm televizyonların D-Smart üzerinden seyredilmesini hedefliyoruz" dedi.

DOĞAN Yayın Holding (DYH) İcra Kurulu Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, Doğan TV Holding bünyesinde faaliyet gösteren D-Smart’ın hızlı büyüyerek, iki yılda 1 milyon aşkın kullanıcıya ulaştığını söyledi. D-Smart bayilerine ve SmartShop’lara yönelik olarak düzenlenen eğitim toplantıları ’Turuncu Günler’de konuşan Mehmet Ali Yalçındağ, D-Smart’ın dünyanın en hızlı büyüyen 4’üncü platformu olduğunu belirterek, Türkiye’deki tüm televizyonların D-Smart üzerinden seyredilmesini hedeflediklerini söyledi.

Dünyaya yayılıyoruz

Yaklaşık 250 kişinin katıldığı toplantıda konuşan Mehmet Ali Yalçındağ, kullanıcılara kaliteli ürün sunmak için dünyanın dört bir yanından teknoloji devleri ile çalışıldığını, yazılım ve ürün geliştirme konusunda yoğun bir işbirliği içinde bulunulduğunu söyledi. Yalçındağ, D-Smart’ın teknolojisinin dünyanın pek çok ülkesine yayıldığına dikkat çekti.

Zengin içerik sunuyor

Yalçındağ, iki yıl gibi kısa bir zamanda, dünyanın önde gelen kanallarını platformuna dahil ederek, yayın yelpazesini genişlettiğini belirtti. D-Smart’da, tematik kanallar, yüzlerce yerli ve yabancı kanalı, radyolar, ulusal kanallar ayrıca dilerlerse satın alarak tüketicilerin isterlerse yararlanacakları D-Smart Extra Hizmetler, bu hizmetler içinde de satın alarak izleyebilecekleri paket kanalları yer alıyor. Sinema paketi 3 kanal, aile paketi 21 kanal, full paket ise 27 kanaldan oluşuyor.

Turuncu Günler

’Turuncu Günler’, D-Smart Gelişim Akademisi kapsamında, akademinin her yeni eğitim döneminde, medya dünyasından önemli bir ismin katılımı ile yapılıyor. Gelişim Akademisi, başta Smartshoplar olmak üzere tüm D-Smart bayi çalışanlarını belirli zaman dilimleri içinde eğitmeyi hedefliyor. İki yılda 36 ilde, 90’a yakın eğitim gerçekleştirildi. Bu eğitimlerde 2 bin kişiye eğitim verildi. 2009 yılı Akademi çalışması ise Haziran ayı başında Bursa ve İstanbul’da yapıldı. Eğitim programı Bodrum, İzmir, Ankara, Samsun, Trabzon, Erzurum, Diyarbakır, Antalya, Adana’da farklı günlerde devam edecek.

Futbola 460 milyon TL yatırım yapıldı

D-SMART’
ın futbol içeriğinin de çok geniş olduğunu vurgulayan Mehmet Ali Yalçındağ, 2009-2012 yılları arasında futbola 460 milyon TL’lik yatırım yapıldığını söyledi. Yalçındağ, yeni başlayacak olan Avrupa Ligi’nin de D-Smart’ta yayınlanacağını belirtti.

HD yayını izlemek için HD televizyon yeterli değil

DOĞAN
Yayın Holding (DYH) İcra Kurulu Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, D-Smart’ın HD yayın yapan ürünü HD-Smart’da 4 HD kanalın yayın yaptığını hatırlatarak, şunları söyledi: "HD yayın izlemek yalnızca HD televizyon yeterli olamaz. Bu yayını izlemek için HD uyumlu uydu alıcısının ve HD içerikli kanalların da olması gerekiyor. Kanal D HD, dünyanın önde gelen belgesel ve yaşam kanalı Discovery HD, dünyaca ünlü spor kanalı Eurosport HD ve UEFA ve Şampiyonlar Ligi ön eleme maçları, filmler ile HD TV Smart HD-Smart kanalları arasında yer alıyor. Animal Planet’in de HD yayınları çok yakında başlayacak. D-Smart’ın futbol dışında da çok geniş bir içeği var."

Telefonda 103 milyar dakika konuştuk 77 milyar mesaj attık

2008
yılında telefon trafiği bir önceki yıla göre yüzde 14 artarak 103 milyar dakikayı geçerken, aynı dönemde SMS sayısı 77 milyarı aştı. 2007’de 80 milyon olan MMS sayısı geçen yıl yaklaşık yüzde 135 artarak 190 milyon oldu. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun 2008 yılı Faaliyet Raporu’na göre, mobil işletmecilerin pazar payı 2008 yılında yüzde 70’i bulurken, sabit işletmecilerin payı yüzde 30’a geriledi. Aynı dönemde bir önceki yıla göre toplam trafik miktarı yüzde 14 artarak 103 milyar dakikayı geçti.
Yorumları Göster
Yorumları Gizle