‘Çağrı Merkezi’ için ön lisans başlattı

Güncelleme Tarihi:

‘Çağrı Merkezi’ için ön lisans başlattı
Oluşturulma Tarihi: Haziran 23, 2011 00:00

Erzurum’daki Atatürk Üniversitesi ile Turkcell Global Bilgi ve Turkcell Akademi işbirliğiyle, bir üniversitede ilk defa ‘Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön Lisans Programı’ başlatıldı.

Atatürk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hikmet Koçak, Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ersin Aydın ve Turkcell Akademi Bölüm Başkanı Banu İşçi Sezen’in katılımıyla imzalanan protokol, aynı zamanda ortak araştırma ve eğitim projelerinin gerçekleştirilmesini de kapsıyor. Ersin Aydın, sektörde kalifiye eleman ihtiyacı olduğunu belirterek, “Bu işbirliği gençlere iş imkanı verirken, yetiştirdiği kalifiye elemanlarla sektörün ihtiyacını da karşılayacak” dedi. Çağrı merkezi sektörünün Türkiye’de çok genç bir sektör olmasına rağmen hızla büyüdüğünü ve bugün 40 bin kişiye istihdam sağladığını belirten Aydın,  “Dolayısıyla, sektörde kalifiye eleman ihtiyacı büyük” diye konuştu. Programa, 2011-2012 öğretim yılında, 500 öğrenci alınacak.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!