Bizim Toptan, satış gelirini 2 milyar liranın üzerine çıkardı

Güncelleme Tarihi:

Bizim Toptan, satış gelirini 2 milyar liranın üzerine çıkardı
Oluşturulma Tarihi: Ekim 28, 2016 12:10

Bizim Toptan yılın 3. çeyreğine ilişkin rakamları açıkladı. Türkiye genelinde 159 mağazası ile en yaygın organize toptan satış şirketi olan Bizim Toptan, yılın ilk 9 ayında yüzde 12,4 büyüme elde ederek satış gelirlerini 2.1 milyar liranın üzerine çıkardı. Şirket, aynı dönemde kârını da yüzde 29,6 arttırdı.

Haberin Devamı

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 3. çeyrekte 757,4 milyon TL satış geliri elde eden Bizim Toptan, ilk dokuz ayın sonunda ise 2.106,3 milyon TL satış gelirine ulaştı.

Yılın üçüncü çeyreğinde brüt karlılığını yüzde 11,4 arttıran şirket, düzeltilmiş FAVÖK karını yüzde 15,8 oranında iyileştirdi. Şirket 9 aylık satış gelirlerini ise yüzde 12.4 arttırarak 2.106 milyon TL gelir elde etti.

KARLILIK PERFORMANSI YÜKSELDİ

Bizim Toptan’ın 9 aydaki karlılık performansı da yükseldi. Dokuz ayın toplamında brüt kar tutarı yüzde 10.9 artarak 173,1 milyon liradan 192 milyon liraya yükseldi. Düzeltilmiş FAVÖK ise yüzde 25.9 artışla 62,3 milyon lira olarak gerçekleşti. Şirket dokuz ayda net karını bir önceki yıl aynı döneme göre yüzde 29,6 oranında arttırdı.

68 İLDE 159 MAĞAZA

Haberin Devamı

Şirketin sürdürülebilir ve karlı büyüme stratejisinin devam ettiğini belirten ve 9 aylık finansal sonuçları değerlendiren Bizim Toptan Genel Müdürü Bayram Ali Yıldırım, şunları söyledi: 

“Tüketicilerin alışveriş motivasyonunu etkileyecek global ve yurtiçi gelişmeler ile bazı ürün gruplarının fiyatlarının gerilemesi nedeniyle pazarda artan rekabete karşın, büyümemizi sürdürdük. Etkili bütçe yönetimimiz, faaliyet giderlerini kontrol etmedeki başarımız sayesinde karlılığımız geçen senenin aynı dönemine göre iyileşme gösterdi.

Şu anda 159 mağazamız ile 81 ilin 68’inde faaliyet gösteriyoruz. Ürün tedariği iş ortaklığı modelimiz de büyüyor. Üçüncü çeyrek sonu itibarıyla iş ortağı mağaza sayımız 304’e ulaştı. Bu modelimizin Türkiye genelindeki yaygınlığını arttırarak, iş ortaklarımıza değer yaratmaya devam edeceğiz. İnancım, Bizim Toptan’ın çok kanallı satış stratejisi ve gider kontrolündeki başarılarının, gelecek dönemdeki şirket performansına çok daha olumlu yansıyacağı yönündedir.”

 

BAKMADAN GEÇME!