Güncelleme Tarihi:
Kızılcık Şerbeti dizisinde Apo karakterinin akıbeti ekran karşısındaki izleyiciler tarafından merak ediliyordu. Oyuncu Settar Tanrıöğen geçtiğimiz günlerde beyin kanaması geçirdi. Hastaneye kaldırılan Tanrıöğen’in hayat verdiği Abdullah Bey ya da diğer ismiyle Apo karakterinin dizide nasıl bir senaryoda ilerleyeceği merak edilirken yeni bölüm ile birlikte bazı ipuçları gelmeye başladı.
Kızılcık Şerbeti dizisinin Apo’su Abdullah Bey dizide hikaye gereği Covid-19’a yakalanmış olarak gösterilecek. Covid-19’a yakalanan oyuncu evde karantinaya alınacak. Böylece Settar Tanrıöğen’in yokluğu sebebiyle yaşanan eksiklik bu şekilde kapatılacak.
Üç günde iki kez ameliyat masasına yatan oyuncunun, yoğun bakımdan çıktığı ve normal odaya alındığı belirtildi. Durumu iyiye giden Settar Tanrıöğen’in bir hafta daha hastanede kalacağı öğrenildi.
Ünlü sanatçının tedavi gördüğü Acıbadem Ataşehir Hastanesi Başhekimi Dr. Engin Çakmakçı şu bilgileri verdi:
"26 Ocak 2024 (Cuma) günü, baş ağrısı ve bilinç bulanıklığı şikayetleri üzerine yapılan tıbbi değerlendirmesinde, hastamız Settar Tanrıöğen'de; beyin damarlarında oluşan anevrizmanın (baloncuk) patlaması sonucunda beyin ve beyin zarları arasında kanama tespit edilmiştir. Acilen yapılan müdahale sonrası hastamız yoğun bakım servisine alınmıştır. 29 Ocak 2024, Pazar günü hastamızda; beyindeki kanamaya bağlı gelişme ihtimali olan beyin omurilik sıvısında artış tespit edilmiş, beyin cerrahisi ekibimiz tarafından sıvı basıncının dengelenmesi için girişimsel işlem yapılmıştır.
Hastamızın tedavisine devam edilmektedir. Bugün itibariyle klinik durumu stabildir. Bu tür beyin kanamalarından sonra ortaya çıkabilecek risklerin varlığı nedeniyle, hastamız Settar Tanrıöğen'in yakın takibi bir süre daha yoğun bakım ünitemizde devam edecektir"



