Yıkama alışkanlığı değişecek, su faturası düşecek

Güncelleme Tarihi:

Yıkama alışkanlığı değişecek, su faturası düşecek
Oluşturulma Tarihi: Şubat 18, 2009 00:00

UNILEVER Türkiye Omo Ürün Müdürü Çiğdem Yıldız, yeni ürünleri Omo konsantre ile Türkiye’deki tüketicilerin ön yıkama alışkanlıklarını değiştirmeyi hedeflediklerini söyledi. Unilever’in yeni ürünü ’Yeni Omo Konsantre’nin tanıtımı için Dilovası’ndaki fabrikada düzenlediği toplantıda konuşan Yldız, yeni ürünün çevre kirliliğinin önlenmesi, su tüketimi, kullanım, saklama ve taşıma konusunda avantajlar sağladığını belirtti.

Yıldız, " 9 kilogramlık paketle 40 yıkama yapılabiliyordu, 6 kilogramlık konsantre paketle de 40 yıkama yapılıyor. Fiyatında da değişiklik yok. OMO’yu konsantre hale getirerek hem taşıma, saklama, hem de tasarruf sağlamayı hedefledik" diye konuştu. Türkiye’nin çamaşır yıkama başına sera gazı yayılımında dünya şampiyonu olduğunu ve bunun da tüketicilerin çamaşır yıkama alışkanlıklarından kaynaklandığını dile getiren Yıldız, "Çamaşırları yanlış yıkıyoruz. Özellikle ön yıkama kullanımında dünya şampiyonuyuz. Yeni konsantre ürünümüzle ön yıkamaya gerek olmadığı mesajını veriyoruz. Türkiye’de bir yıl hiç ön yıkama yapılmadığı takdirde 18 milyon TL tasarruf edilebilr. Bir yıl hiç ön yıkama kullanılmazsa 2 aylık su ve 1 aylık fatura tasarrufu sağlanır."
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!