Yaş sınırı 2'ye indi

Güncelleme Tarihi:

Yaş sınırı 2ye indi
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 26, 2016 23:59

TeknoSA, mağazalarını ziyaret eden ailelerin 2 yaştan başlayan tüm fertlerine hitap edebilmek için eğlence markası The Walt Disney Company ile işbirliği yaptı. Mickey, Pamuk Prenses ve Arabalar karakterlerinin yer aldığı Disney ürünleri oyuncaktan ayakkabıya kadar uzanıyor.

Haberin Devamı

SABANCI Holding’in teknoloji perakende şirketi TeknoSA, tüketici elektroniği ürünlerine ek olarak Disney Collection ürünlerini mağazalarında satmaya başlıyor. ABD merkezli eğlence markası The Walt Disney Company’nin karakterlerinin yer aldığı oyuncak, ayakkabı, çanta, aksesuvar ve kırtasiye olmak üzere 6 farklı kategorideki ürünler Türkiye’deki 31 şehirdeki 80 TeknoSA mağazasında satılmaya başlanacak. Yapılan bu işbirliği anlaşması ise Disney Collection ürünleri dünyada ABD ve Meksika’dan sonra TeknoSA ile Avrupa, Ortadoğu ve Afrika pazarına adım atmış olacak. Bu işbirliği ile 2 yaş grubundan başlayan müşteri kitlesine hitap etmeye başlayacaklarını ifade eden TeknoSA Genel Müdürü Bülent Gürcan, “Mağazalarımıza gelen ziyaretçilerimiz arasında ailelerin de bizi tercih ettiğini farkettik. Buradan yola çıkarak teknoloji ve eğlence ürünlerinde tüketiciler için ‘tek adres’ ve ailenin her ferdinin en sevdiği buluşma noktası olmayı hedefledik. Bu işbirliği, ailenin tüm fertlerine özel bir deneyim yaşatmak adına bize güç katacak. Her yaştan tüm aile fertleri TeknoSA mağazalarında kendi ilgi alanlarına ürünler bulabilecek” diye konuştu.

10 MİLYON TL YATIRIM
Disney Collection’u entegre ederek TeknoSA’nın, dünya teknoloji perakendeciliğinde de bir ilke imza attığını söyleyen Gürcan, şunları söyledi: “300’ü aşkın ürün çeşidi yer alıyor. Mağazalarımızda teknoloji, eğlence ve gençlik temalarının hepsinin buluştuğu bir konsept oluşturmuş olduk. İlk yıl içinde 100 milyon TL’lik ciro yakalamayı hedefliyoruz.”

ÜLKE ÇAPINDA DESTEK OLACAK
THE Walt Disney Company Türkiye, İsrail, Yunanistan, Malta ve Kıbrıs Ülke Müdürü Giovanni Mastrangelo ise “TeknoSA ile gerçekleştirdiğimiz bu işbirliği Disney’in Türkiye’de daha fazla aileye ulaşmak ve onların ihtiyaçlarını karşılamak yönünde yeni fırsatları değerlendirdiğinin de önemli bir göstergesi. Disney Collection lansmanının Disney’in Türk perakende sektöründeki görünürlüğüne ve marka vaadinin ülke çapında ailelere iletilmesine önemli katkıları olacağına inanıyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!