Vakıfbank da Worldcard oldu

Vakıfbank da Worldcard oldu

VakıfBank, 2 milyon kredi kartıyla Yapı Kredi Worldcard platformuna katılma kararı aldı. VakıfBank’ın katılımıyla Yapı Kredi Wordcard platformuna üye toplam kredi kartı sayısı 10 milyon 370 bin adede çıkarken, Yapı Kredi yüzde 26’lık pazar payıyla toplam kredi kartı pazarında en yüksek paya sahip banka oldu. Yapı Kredi, VakıfBank’ın ardından AnadoluBank ile de benzeri bir anlaşma sürecine girdi.

VakıfBank’ın 5 Ağustos tarihi itibariyle Yapı Kredi Wordcard platformuna katılması dolayısıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan VakıfBank Kredi Kartları Başkanı Nazan Özkaymak, Yapı Kredi ile yapılan anlaşma sayesinde VakıfBank kredi kartı sahiplerinin mevcut kartlarıyla 170 bini aşkın World Üye İşyeri fırsatlarından yararlanabilecekleri söyledi.

VAKIFBANK: İKİ YILDA CİROMUZ ÜÇ KAT ARTACAK

Özkaymak, bu işbirliğiyle Vakfıbank’ın mevcut kredi kartı cirosunu iki yılda üç katına çıkarmayı ve kredi kartları pazarındaki etkinliğini arttırmayı hedeflediğini kaydetti. Marka bilinirliği ve yaygın üye işyeri ağı dolayısıyla World’ü seçtiklerini belirten VakıfBank Kredi Kartları Başkanı Nazan Özkaymak, “VakıfBank’ın marka seçiminde etkili olan kriterler; seçilen markanın kredi kartı pazarındaki gücü, VakıfBank kredi kartı müşteri profiline yaratacağı fayda ve iki banka için de kazan-kazan oluşturacak bir anlaşma olmasıydı. Kredi kartı pazarının lider markası olan World ile belirtilen üç konuda da sinerji sağlanması nedeniyle World markası tercih edildi” dedi. Müşterilerine en kaliteli hizmeti verebilmek için VakıfBank kredi kartlarında da değişim sürecini başlattıklarını vurgulayan Nazan Özkaymak, sektördeki rekabeti, mevcut markaların gücünü ve yapılması gereken yatırım tutarlarını da dikkate alarak üye işyeri ağlarını genişletmek yerine, World ile işbirliği yapmayı uygun bulduklarını, böylece yatırım için harcayacakları kaynağı müşterilerine fayda sağlamak için kullanacaklarını belirtti.

DAHA GENİŞ VE AYRICALIKLI ALIŞVERİŞ

Bu sayede hem cirolarında hem de kart sayılarında artış sağlayacaklarını vurgulayan Nazan Özkaymak özetle şu görüşleri dile getirdi:

“World markasıyla yapılan işbirliğiyle müşterilerimize kaliteli hizmetin yanı sıra daha geniş ve fırsatlarla dolu alışveriş imkanı sağlanması hedeflendi. Türkiye’de kredi kartı pazarı rekabetin en yoğun olduğu alanların başında geliyor. Müşteri memnuniyetini arttıran, yenilikçi, kaliteli ürün ve hizmetler sunmak, rekabette fark yaratmak açısından önem taşıyor. Kredi kartı markalarının ortak kullanımı ‘Kazan Kazan’ modelini yansıtıyor. Platformun sahibi olan marka da, yeni katılan marka da yapılan işbirliğinden kazançlı çıkıyor. VakıfBank, müşterilerine daha kaliteli hizmet seçeneği ve geniş üye işyeri ağı sunarken, Yapı Kredi de VakıfBank’ın geniş müşteri portföyü sayesinde World markasının değerini arttırıyor. VakıfBank olarak müşterilerimize tüm bankacılık hizmetlerinde olduğu gibi kredi kartı alanında da en iyi hizmeti verebilmek, değişim hedeflerimizin başında geliyor. Bireysel müşterilerimiz için vazgeçilmez bir ürün olan kredi kartı alanında da bu bakış açımızı World markası ile en iyi şekilde yansıtacağımıza inanıyoruz.”

WORLDCARD AVCRUPA'NIN EN BÜYÜK SEKİZİNCİ PROGRAMI

Yapı Kredi Pazarlama Grup Başkanı Hakan Kaplan ise Avrupa’nın en büyük sekizinci kart programı haline gelen World platformunun Avrupa arenasındaki sıralamasını daha da yukarılara taşıma kararlılığında olduklarını söyledi. Kaplan, kredi kartlarının yurtdışında geçerliliği, kredilendirme özelliği, taksitlendirme, avans puan kullanma ve puanlarla cep telefonu konuşma süresi kazanma gibi tüketiciye fayda sunan farklı birçok hizmet ve uygulamanın ilk kez Yapı Kredi Worldcard sayesinde insanların hayatına girdiğini hatırlatarak şöyle dedi:

“Bunun neticesinde Türkiye’de 20 yıldır kesintisiz bir biçimde sektörde hem adet hem de ciro bazında liderliğimizi sürdürüyoruz. Bu işbirliği yalnızca kart kullanıcıları açısından değil, perakende dünyası ve her iki kurum açısından da önemli kazanımlar sağlayacak. Bir yandan daha büyük bir kitlenin yaratacağı alım gücünü daha kazançlı kampanyalar için kullanırken diğer taraftan işletme ve pazarlama yönetimi gibi maliyetleri birleştirerek tasarruf yaratmış olacağız. Türkiye’nin ilk ve en büyük kredi kartı programı olan Yapı Kredi Worldcard’ın ayrıcalıklı dünyasını ve fırsatlarını bundan böyle VakıfBank’ın değerli müşterileriyle de paylaşıyor olmaktan dolayı heyecanlıyız. VakıfBank’ın geniş ve değerli kart portföyünü World üye işyeri dünyasıyla buluşturarak markamızın değerini daha da yükselteceğimize inanıyoruz.”
Haberle ilgili daha fazlası: