Türkiye’de yıllık 5 milyar dolarlık gayrimenkul satış hedefi

Güncelleme Tarihi:

Türkiye’de yıllık 5 milyar dolarlık gayrimenkul satış hedefi
Oluşturulma Tarihi: Haziran 14, 2013 13:27

Coldwell Banker Türkiye Ülke Direktörü Gökhan Taş, 2016 sonunda, 250 franchise ofisi, 2 bin 500 gayrimenkul danışmanıyla markalarını Türkiye’de pazar lideri yapmak istediklerini belirterek, “Türkiye’de yıllık 5 milyar dolar gayrimenkul satışı hedefliyoruz” dedi.

Coldwell Banker Türkiye’nin hedefleri ve hizmetleri hakkında bilgi vermek amacıyla düzenlenen basın toplantısında konuşan Taş, Coldwell Banker’in
1906'da San Francisco’da, Colbert Coldwell ve Benjamin Arthur Banker tarafından gayrimenkul danışmanlık hizmeti vermek için kurulduğunu anlattı.

Taş, Coldwell Banker’in 107 yıldır en çok ciro üreten gayrimenkul danışmanlık markası olduğunu vurgulayarak, Coldwell Banker’in dünyada 50 ülkede, 3 bin 600’ü aşkın franchise ofisi, 120 bin gayrimenkul danışmanı, yıllık 500 milyar dolar satılan mülk değeri ve 6 milyar dolar alınan komisyon bedeliyle dünyanın en büyük danışmanlık şirketi olduğunu söyledi.

Gökhan Taş, amaçlarının 2016 sonunda, 250 franchise ofisi, 2 bin 500 gayrimenkul danışmanıyla markalarını Türkiye’de pazar lideri yapmak
istediklerini belirterek, "Türkiye’de yıllık 5 milyar dolar gayrimenkul satışı hedefliyoruz" dedi.

Coldwell Banker Türkiye’nin en büyük yatırımının eğitim ve teknolojide olacağını belirten Taş, Coldwell Banker University ve Coldwell Banker Commercial
Universtiy’nin dünyada uyguladığı eğitim programlarının yerli ve yabancı eğitimcilerle yüz yüze ve online olarak verileceğini kaydetti.

Taş, Coldwell Banker International’ın teknoloji ve mobil teknoloji uygulamaları konusunda dünyanın önde gelen gayrimenkul danışmanlık şirketi olduğunu, Türkiye’de de hem kendilerine bağlı gayrimenkul profesyonellerine hem de müşterilerine, IOS, Android ve Windows uygulamalarıyla hizmet vermeyi amaçladıklarını söyledi.

Taş, sahadan geldiklerini, bu nedenle ne yapıp ne yapmamaları gerektiğini iyi bildiklerini vurgulayarak, şunları kaydetti:

"Türkiye pazarını, konut ve ticari danışmanlık tecrübemizle yakından tanıyoruz. Amacımız, edindiğimiz bilgi ve tecrübeleri dünyanın bu konudaki en saygın ve deneyimli markasının tecrübeleriyle birleştirerek Coldwell Banker’ı dünyada olduğu gibi Türkiye’de de lider yapmak. Şu anda gayrimenkul danışmanlık sektöründeki markaların ve firmaların çoğunluğu franchise şirketi konumunda. Bizim amacımız ise müşterilerine en yüksek kalitede hizmeti, kendini işine ve müşteri memnuniyetine adamış gayrimenkul danışmanlarıyla verebilmek. Bunun yolu, Coldwell Banker kültürü ile bütünleşecek ofis, danışman seçimi ve eğitiminden geçiyor. Geçmişte bizim elde ettiğimiz başarıları elde edecek yeni, güçlü ve etkin ekipler yaratmak istiyoruz.”

Taş, dünya markası olarak, Türkiye’ye ilk kez yüzde 100 kazanç paylaşım modelini getirdiklerini vurgulayarak, “Amacımız Coldwell Banker ofislerimizin ve danışmanlarımızın hem daha çok kazanmalarını hem kalıcı olmalarını hem de performanslarının karşılığını tam olarak almalarını sağlamak” dedi.

Türkiye’nin özellikle yabancı yatırımcılar ve son kullanıcılar için cazibe merkezi konumunda olduğunu, markalarının sahip olduğu uluslararası networkü kullanarak Türkiye’deki yabancılara satış konusunda da lider olmayı amaçladıklarını dile getiren Taş, Türkiye’deki gayrimenkul sektöründe değişim ve dönüşüm hareketliliğinin neredeyse bütün şehirlerde olduğunu, bunun sektörde faaliyet gösteren ve sektöre yeni girecek girişimciler için çok büyük avantajlar sağlayacağını söyledi.

Taş, Coldwell Banker’ın Türkiye’ye yeni giriyor olmasının hem sektördeki profesyoneller hem de sektöre yeni girecek girişimciler için tercih ettikleri bölgede ofis açma olanağı sağlayacağını kaydetti

Taksim Gezi Parkı olaylarının piyasaya olumsuz bir etkisinin olmadığını ve olayların devam edeceğini düşünmediğini belirten Taş, olayların
devam etmesinin ise ekonomik anlamda zarar vereceğini söyledi.

Şu an gayrimenkul satışlarının normal bir şekilde yürüdüğüne vurgu yapan Taş, "Küresel piyasadan Türkiye’ye karşı oluşabilecek olumsuzluk ya da tedirginliklerin 15 günde belli olmaz. 2008’de Ağustos ayında Amerika’da olan global kriz, Türkiye’de kasım ayından sonra hissedildi. Küresel piyasaların bu anlamda Türkiye’ye olan etkileri zamanla görülebilir" şeklinde konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!