Sütaş tatlıcı oluyor

Güncelleme Tarihi:

Sütaş tatlıcı oluyor
Oluşturulma Tarihi: Nisan 09, 2010 13:00

Türkiye'nin en büyük süt markalarından birisi olan Sütaş, 12 milyon lira ilave yatırım ve yeni markasıyla sütlü tatlı pazarına giriyor.

Haberin Devamı

Sütaş Grubu Pazarlama Başkanı Ergun Ermutlu, araştırmalara göre bugün için hazır taze sütlü tatlılar pazarının yaklaşık 65 milyon liralık bir pazar olduğunu belirterek, “Biz, getirdiğimiz farklılıklarla çok kısa sürede bu pazarı 100 milyon liranın üzerine çıkarmayı ümit ediyoruz” dedi.

Ermutlu, Sütaş'ın yeni ürünü “Tatlımmm”ın tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, “Türkiye'nin Sütçüsü Sütaş” olarak sadece bu ürün kategorisinin ARGE çalışmaları ve üretim yatırımlarına 12 milyon liranın üzerinde yatırım yaptıklarını dile getirdi.

Bu kategoride, Türkiye'nin ilk “Yüzde 100 doğal” sütlü tatlılarını tüketicinin beğenisine sunduklarının altını çizen Ermutlu, şunları kaydetti:

“Bizim için öncelik, tüketicilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamaktır. Biz tüketicilerimizin talebini yerine getirdik. 'Tatlımmm' ailesi, Sütaşseverlerin sütlü tatlılar kategorisinde de sağlıklı ve doğal ürün beklentileri sayesinde doğdu. Bütün girdilerin doğal olması, uzun soluklu bir Ar-Ge çalışmasını gerektirdi. Ancak, sonuç bizim için çok memnuniyet verici oldu. Araştırmalara göre bugün için hazır taze sütlü tatlılar pazarı yaklaşık 65 milyon liralık bir pazar. Biz, getirdiğimiz farklılıklarla çok kısa sürede bu pazarı 100 milyon liranın üzerine çıkarmayı ümit ediyoruz. Günde 900 bin paketlik üretim kapasitemiz mevcut. Ürünlerimizi, Sütaş'ın ulaştığı 78 bin noktanın tamamında tüketicilerimiz ile buluşturacağız. Sütaşseverleri, 'Tatlımmm' markası altında bundan sonra da yeni lezzetler ile tanıştıracağız.”

Haberin Devamı

Ermutlu, gelişmiş ülkelerde kişi başına süt tüketiminin 300-350 kilo litre olduğunun, Türkiye'de ise bu rakamın 140-150 kilo litre ile çok düşük seviyelerde kaldığının altını çizerek, gıda tüketiminde, günlük hızlı yaşam koşullarına uygun kullanışlı beslenme, lezzetli ürünler ve sağlıklı beslenme olmak üzere 3 ana trendin ortaya çıktığını söyledi.

Ergun Ermutlu, bir gazetecinin son dönemdeki süt üreticileri ve sanayicileri arasındaki fiyat tartışmalarıyla ilgili bir sorusunu da “Türkiye'nin asıl önemli meselesi toplumun süt ve süt ürünlerinin tüketiminin artırılması... Bunun için de süt ve süt ürünlerinin bir taraftan tüketilebiliyor bir taraftan da üretilebiliyor olması gerekir” diye yanıtladı.

Haberin Devamı

TÜRKİYE'DE “İLK” TATLIMMM MOUSSE

Sütaş Kategori Pazarlama Müdürü Tülay Dalkılıç da “Tatlımmm” ürün ailesiyle ilgili ayrıntılı bilgi vererek, sütlü tatlı ürünlerini şöyle anlattı:

“Tatlımmm Puding, çikolatalı, bitter çikolatalı, fındıklı çikolatalı, muzlu ve çilekli çeşitleri içeriyor. Tatlımmm Tatlım'ın ise çikolatalı-sütlü ve çikolatalı-çilekli çeşitleri bulunuyor. Tatlımmm Mousse, taze sütlerle çikolatayı birleştiren, köpük köpük yepyeni bir lezzet. Tatlımmm Mousse, aynı zamanda Türkiye'de 'ilk' olan bir ürün.”

Tülay Dalkılıç, tüm “Tatlımmm” ailesi ürünlerinin Sütaş Çiftliği;nin taptaze sütleri ile yüzde 100 doğal olarak üretildiğini, bu ürünlerin tamamında, gerçek meyveler, gerçek fındık püresi ve en kaliteli çikolataların kullanıldığını söyledi.

Haberin Devamı

Reklam ve pazarlama bütçelerine ağırlık verdiklerini anlatan Dalkılıç, sadece televizyon reklamlarına yapacakları yatırım ile hedef kitlelerinin yüzde 93'üne ulaşmak istediklerini bildirdi.

Dalkılıç, ürünlerinin içeriğinin büyük oranda süt olduğuna dikkati çekerek, “Tüketicilerin talepleri doğrultusunda devam eden çalışmalarımız sürecinde farklı 'fonksiyonel' çeşitlerimizle de karşınızda olmayı umuyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!