Sınırsız imkanlar sunacağız

Güncelleme Tarihi:

Sınırsız imkanlar sunacağız
Oluşturulma Tarihi: Aralık 08, 2012 00:00

Demet Sabancı Çetindoğan’ın başında bulunduğu MediaSA, Koreli CJ O Shopping ile birlikte MCJ’yi kurarak sınırsız alışverişe soyundu. Çetindoğan “Televizyon kanalları ve internetin dışında mobil uygulamalara da 2013’te başlıyoruz” dedi.

Haberin Devamı

ONLINE shopping alanında Asya’da birinci, dünyada ikinci sırada olan ‘CJ O Shopping’ firmasıyla birleşen MediaSa, tüketiciye zamansız ve sınırsız alışveriş deneyimi yaşatmaya hazırlanıyor. WTC ve ZTV adlı iki kanalla televizyonculuk alanında trendleri takip ettiklerini belirten MediaSA Yönetim Kurulu Başkanı Demet Sabancı Çetindoğan, “Amerika’ya ve Güney Kore’ye yaptığım ziyaretlerde dünyadaki alışveriş trendlerinin değişmeye başladığını fark ettim. Koreli CJ O Shopping ile birlikte MCJ ortak girişimini kurmamızdaki temel neden de bu trendleri Türkiye’ye uyarlamak” dedi.

TÜRKİYE’DEN BÖLGEYE

Demet Sabancı Çetindoğan sözlerini şöyle sürdürdü: “CJ O Shopping; Çin, Hindistan, Japonya, Vietnam ve Tayvan olmak üzere 5 farklı ülkede tecrübe sahibi. CJ O Shopping, müşterilere televizyon, internet ve mobil uygulamalar aracılığıyla ulaşıyor. Bölgemizde ise ilk defa Türkiye ile açılıyorlar ve alanlarında global lider olmayı hedefliyorlar.”

Haberin Devamı

MOBİL SATIŞI DA EKLEYECEĞİZ

Çetindoğan, Digitürk 62. Kanal, D-Smart 88. Kanal, Türksat ve Teledünya’nın yanı sıra anlaştıkları ulusal kanallarda 15’er dakikalık yayınlar yapacaklarını belirterek, “Dileyenler beğendikleri ürünleri, müşteri hizmetlerini arayarak sipariş verebilirler. Ayrıca mcj.com.tr internet sitesinden de ulaşım mümkün. 2013’ün son çeyreğinde mobil uygulamaları da ekleyeceğiz ve akıllı telefonlar üzerinden alışveriş olanağı olacak” diye konuştu. Televizyon, internet ve mobil uygulamalar ile tüketici açısından alışverişi zaman, mekan ve sınırlamalardan bağımsız hale getireceklerini söyleyen Çetindoğan, bunun hem markalara hem de tüketiciye yarar sağladığını belirtti.

Poliçe bile satacağız

DEMET Sabancı Çetindoğan, MCJ ile moda-güzellik, sağlık-kişisel bakım, elektronik, mutfak, çocuk ürünleri ve ev ürünleri kategorilerindeki markaları tüketiciyle buluşturmak istediklerini belirterek şunları söyledi: “Türkiye’de olmayan ürünleri, ortağımızın global tedarikçi ağından faydalanarak, temin edeceğiz. Ayrıca sigorta poliçesi gibi somut olmayan ürünleri de satmayı düşünüyoruz. Bu da yakın zamanda Türkiye’ye getireceğimiz yeniliklerden biri olacak. Offline olarak Demsa’nın network’ünü kullanacagız. Zamanla, Demsa’nın outlet’i olacak. Yeni sezon ürünlerini online de satacağız.”

Haberin Devamı

Kök hücre bankacılığında ortaklık söz konusu

DEMET Sabancı Çetindoğan 2013 hedeflerini şöyle açıkladı: Beş yıl içerisinde MCJ’i çevre ülkelere yatırım yapan bir şirket haline getireceğiz. Kök hücre firmamız Onkim ile yabancılarla işbirliklerini görüşüyoruz. Demsa, yılsonuna kadar 2 yeni mağaza açarak 109 mağazaya ulaşacak ve 40 bin metrekareyi geçecek. Galerie Lafayette’i getiriyoruz. Turizm sektöründe ise  Pera Palas ve Jumeirah işbirliğnden sonra, 2013’te Maçka otelini açıyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!