Sesli asistanla 4 milyon çağrı

Güncelleme Tarihi:

Sesli asistanla 4 milyon çağrı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 12, 2024 07:00

VODAFONE’un yapay zekâya dayalı dijital asistanı TOBi’nin ünlü oyuncu Öner Erkan’ın sesiyle geliştirilen sesli asistan özelliğiyle aylık ortalama 4 milyon çağrıyı karşıladığı açıklandı.

Haberin Devamı

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.

 
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!