Reklam sektöründe dev birleşme

Güncelleme Tarihi:

Reklam sektöründe dev birleşme
Oluşturulma Tarihi: Şubat 05, 2000 00:00

Haberin Devamı

GÜZEL Sanatlar ve Saatchi & Saatchi, güçlerini birleştiriyor. Şirketin yeni adı Güzel Sanatlar/ Saatchi & Saatchi olacak. Genel Müdürlüğünü Yiğit Şardan yürütecek.

20002'Lİ yılların başlamasıyla birlikte dünyada birleşme yoluna giden dev şirketlerin sayısında bir artış yaşanıyor. Türkiye'nin de en büyük reklam ajanslarından olan Güzel Sanatlar ve Saatchi & Saatchi, 7 Şubat 2000 tarihinden itibaren güçlerini birleştirmeye karar verdi.

Ciro sıralamasında ilk 5 ajans içinde yer alan bu iki büyük ajansın güçleri, yaratıcı üründen marka stratejisine, fikir üretiminden danışmanlığa, pazarlamanın her alanında müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek için birleşiyor.

Her iki ajansın da kadrolarını bünyesinde barındıracak yeni ajansın adı Güzel Sanatlar/Saatchi & Saatchi olacak. Genel Müdürlüğünü Yiğit Şardan'ın üstleneceği, yaratıcı danışmanlığını 18 yıldır Saatchi & Saatchi'nin Avrupa Kreatif Direktörü Peter Rigby'nin yürüteceği ajans, profesyonel yöneticilerden oluşan bir yürütme kurulu tarafından yönetilecek.

Grubun Türkiye'de temsil ettiği diğer uluslararası network Bates ise bu ad altında ayrı bir ajans olarak faaliyetlerini sürdürecek.

Güzel Sanatlar/ Saatchi& Saatchi şu markalara hizmet veriyor:

‘‘Alcatel, Arçelik, Ariel, Arko, Bakkalım, Bonibon, Cutty Sark, Duru, Fanatik, Finansal Forum, Goldaş, Gümüşsuyu, Gyno-Trosyd, Hewlett Packard, Hürriyet, Işıklar, Iveco, İpragaz, Jelibon, Kangurum, Kartal, Lily, Mango, Migros, Milliyet, Milpa, Missbon, Molped, Olips, Pampers, Panda, Pastavilla, Pimapen, Poli, Posta, Prima, Radikal, Senso, Sütaş, Şok, Tofita, Unicef, Visa.’’

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!