New York Times’ın gezi fuarında Türkiye’ye yoğun ilgi

Güncelleme Tarihi:

New York Times’ın gezi fuarında Türkiye’ye yoğun ilgi
Oluşturulma Tarihi: Mart 05, 2012 00:00

Dünyanın en prestijli seyahat fuarlarından New York Times Gezi Fuarı’nda (The New York Times Travel Show) açılan Türkiye standı ABD’lilerin yoğun ilgisini çekti.

Ortadoğu ve Kuzey Afrika ülkelerindeki karışıklıklar nedeniyle, ABD’lilerin gözdesinin bu yıl Türkiye olması bekleniyor. Bu yıl ilk kez Türkiye’nin de ana sponsorları arasında yer aldığı fuarda, Türkiye’nin kültürel, doğal, ve tarihi zenginlikleri, New York Turizm ve Tanıtma Ataşeliği ile tur operatörlerince ABD’lilere anlatıldı. New York Turizm ve Tanıtma Ataşesi Ebru Ejder, fuarı çok önemsediklerini belirterek, fuarın 9 yıldır düzenlendiğini hatırlattı. Ejder, “Türkiye’nin sponsorluğu daha ön sırada ve daha büyük bir standla bu fuara katılmamızı sağladı. Bunun yanı sıra bize bir tanıtım paketi de verdiler. 1 haftadır yapılan reklamlarda, linklerde Türkiye yer aldı ve en önemlisi geçen hafta yapılan tören oldu. Nasdaq Borsası’nın açılış zilinin çalınış töreninde Türkiye de yer aldı. Bu tören, önemli televizyon kanalları tarafından canlı yayınla verildi. Türkiye’nin önemli turizm destinasyonlardan biri olduğu vurgulandı” dedi. Törenin Times Meydanı’ndaki dev ekranlardan canlı izlendiğini anlatan Ejder, “Fuarın halka açık ilk gününde, Türkiye standına yoğun talep vardı. İnsanlar Türkiye’nin nerede veya nasıl bir yer olduğunu sorgulamak yerine, ‘Gittik, gördük, biliyoruz, şuraya gitmek istiyoruz’ gibi yaklaşımlarla, planlarla geliyorlar” diye konuştu. Ejder, geçen yıl, Türkiye’yi ziyaret eden ABD’li turist sayısının yüzde 17 arttığını hatırlattı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!