Türkiye'de çikolata, mutfak ürünleri, bebek beslenmesi, kahvaltılık gevrekler, kahve ve su gibi alanlarda faaliyet gösteren Nestle'nin bu alanlarda lider ya da ikinci konumda olduğunu belirten Nestle Türkiye Kurumsal İlişkiler Direktörü Ahter Kutadgu, ‘‘Nestle, Türkiye'de bugüne kadar 200 milyon
Euro yatırım yaptı’’ dedi.
Cappuccino, Alta Rica ve Cap Colombie isimli üç yeni Nescafe ürününün tanıtıldığı basın toplantısında konuşan Ahter Kutadgu, Nescafe'nin, Nestle'nin ana faaliyet alanlarında hızlı ve kararlı büyüme hedefine katkıda bulunan stratejik markalardan olduğunu söyledi.
Kutadgu, ‘‘Kısa vadede mevcut iş alanları dışında yeni kategorilere girmeyeceğiz. Mevcut kategorilerde liderlik veya ikincilik hedefliyoruz. Marka ve kurumsal iletişim konusunda, satış ve dağıtım alınında, yeni ürün pazara sunma konusunda yatırımlarımız olacak. Önümüzdeki 3-4 yılda bu alanlara odaklanacağız’’ diye konuştu.