Moskova’nın ‘Damat‘ı

Güncelleme Tarihi:

Moskova’nın ‘Damat‘ı
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 26, 2015 11:45

Orka Holding, D’S Damat markasıyla Rus futbol liginin köklü takımlarından Spartak Moskova’ya 3 yıllığına giyim sponsoru oldu. Orka Holding Başkanı, Süleyman Orakçıoğlu, bu sponsorlukla Rusya’da güçlerin artırıp şu an 10 olan mağaza sayılarını 25’e çıkartmayı hedeflediklerini söyledi.

Haberin Devamı

Orka Holding, sahibi olduğu D’S Damat markasıyla Rus futbol liginin 4 yıldızlı takımı Spartak Moskova’nın giyim sponsoru oldu. 1 yıl önce Rusya pazarına giren ve 10’uncu mağazasını açan D’S Damat, anlaşma kapsamında Spartak Moskovalı futbolculara, teknik ekibe ve kulüp yönetimine 3 yıl boyunca yılda 2 kez özel koleksiyon hazırlayacak. D’S Damat ve Spartak Moskova amblemli ürünler, sonbahardan itibaren Rusya’daki D’S Damat ve kulüp mağazalarında satışa sunulacak.

Moskova’nın ‘Damat‘ı
HEDEF 25 MAĞAZA

Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, törende yaptığı konuşmada işbirliğinin her iki tarafın hedeflerine önemli katkılar sağlayacağını belirterek, şunları söyledi: “Spartak Moskova için takım elbiseden ayakkabıya çok özel bir koleksiyon hazırlayacağız. Rusya’da gücümüz artacak. 2016’da 25 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Bizler perakende mühendisiyiz. Tüm operasyonlarımızı titizlikle yürütüyoruz. Stil ve tasarım odaklı bir marka olarak, Ar-Ge faaliyetleri sonrası geliştirdiğimiz fit ve enerjik kalıplarımızla çok iddialıyız. Kaliteli ve satın alınabilir fiyatlarımızla, her pazarda olduğu gibi Rusya’da da fark yaratacağız.”

Haberin Devamı

24 MİLYON TARAFTAR

Şirketlerinin uluslararası olduğunu belirten Süleyman Orakçıoğlu, “Şirkette İngilizce, Almanca, Rusça ve daha pek çok farklı dil konuşuluyor. Aynı şekilde global bir dünya markası olarak mağazalarımızla dünyanın her yerinde, örneğin Berlin, Bükreş, Bakü, Barselona ya da Beyrut’ta da karşınıza çıkabiliriz. Rusya çok önem verdiğimiz bir pazar. Burada da tanıtım konusunda daha akılcı hareket etmemiz gerektiğini düşündük. Pazar olarak seçtiğimiz ülkelerde, genel olarak toplumun ilgisini çeken, sahiplendiği ünlü ve başarılı kişileri ya da kurumları, örneğin futbol kulüplerini partner olarak seçiyoruz. Bulunduğunuz ülkelerin değerlerine önem verdiğinizi göstermeniz gerektiğine inanıyoruz. Spartak Moskova da 24 milyon taraftarı olan bir takım. Sponsorluk süreci bir anda gündeme geldi. İşbirliğinin büyük avantaj olduğunu düşünüyoruz.”

Haberin Devamı

Stil sahibi bir
marka ile çalışıyoruz

ANLAŞMANIN kulüp açısından da önemli olduğunu belirten Spartak Moskova Direktörü Alexander Atamanenko, “D’S Damat çok kaliteli ve stil sahibi bir marka. İşbirliğinin iki tarafa da hayırlı ve uzun ömürlü olmasını diliyorum” diye konuştu. Spartak Moskova’nın Türk Teknik Direktörü Murat Yakın, “D’S Damat ürünleri, özellikle takım oyuncularımızın performansı için çok önemli olan fit bir kalıba sahip. Bu özelliğin, takımın sahadaki başarısı için avantaj sağlayacağına inanıyoruz” dedi. Takım kaptanı ve kaleci Artem Rebrov, anlaşmadan takım olarak çok memnun olduklarını belirtirken, forvet Sergey Parshivlyuk ise D’S Damat ile çok iyi bir giyim partneri kazandıklarını söyledi.

Haberin Devamı

Krizi avantaja
çevirdik

D’S Damat’ın Rus AVM’lerin vitrinine koymak istediği güçlü markalardan biri olduğunu anlatan Süleyman Orakçıoğlu, “Rusya’da yaşanan krizin nedenlerine baktığımızda Türkiye ile ilgisi olmadığını görüyoruz. Ayrıca krizde maliyetlerin geri geleceğine inandık. Bu durumun pazara giriş için avantaj olacağını düşündük. 2008 krizinden itibaren üç yılda 2.5 kat büyüyen bir şirket olarak krizi avantaja çevirmemiz referansımız oldu. Diğer yandan müşterilerin finans gücü kadar pazarın modaya, koleksiyona olan ilginin artması gerektiğini de düşündük. Şartlar uygun olunca da geçen yıl şirket kurarak Rusya’ya giriş yaptık” dedi.


Londra’daki tanıtım
Moskova’ya yarıyor

Haberin Devamı

ÖNCEKİ hafta Antalya’da uluslararası golf turnuvasına ev sahipliği yaptıklarını hatırlatan Süleyman Orakçıoğlu, şunları anlattı: “Sonrasında geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Londra’daki WGSN Moda Oscarları etkinliğinin sponsorluğunu gerçekleştirdik. Bütün bu etkinlikler kelebek etkisi yapıyor. Londra’daki tanıtımın Moskova’da da yansıması olabiliyor. Bizler markalarımıza karşı önyargılıyız. Oysa düşündüğümüzden daha fazla biliniyoruz. Nişantaşı mağazamıza gelen müşterilerin yarıdan fazlası Fransız ya da İtalyan. Kendi markamız olduğu için söylemiyorum ama Orka Holding olarak tüm markalarımızla gerçekten çok iyiyiz. Zaman zaman piyasadaki yüzlerce markayı dolaşıyorum. Onların 300 Euro’ya sattığı bir ürünü biz 4’te 1 fiyatına satıyoruz. Önceden ‘Neden müşteri bizi seçsin’ diyorduk, şimdi ‘Neden seçmesin?’ diyoruz.”

Haberin Devamı

Mağaza sayısı
100’ü geçecek

SEKTÖRDE 2 bin 500 kişiyi istihdam ettiklerinin altını çizen Süleyman Orakçıoğlu, “Tüm dünyada ilginin bize odaklandığı bir dönemdeyiz. 2017’de tüm bu çabalarımızın geri dönüşü çok iyi olacak. Dünya genelinde 55 olan mağaza sayımızı 100’ün üzerine çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!